ОСТАННІ НОВИНИ

Омелян розповів, коли Балчун перестане очолювати «Укрзалізницю»

|

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що у керівника «Укрзалізниці» Войцех Балчун закінчується контракт 5 червня і він може залишити цю посаду. Про це він повідомив в ефірі телеканалу «112 Україна».

За словами Омеляна, 5 червня у Балчуна закінчується термін контракту. Згідно очікуванням міністра, нинішній голова “Укрзалізниці” повинен піти у зв’язку з тим, що не виправдав очікувань.

“Ви знаєте, у мене особливих захоплень не було, у мене був кредит довіри, який він (Балчун, – ред.) дуже швидко вичерпав протягом місяця. Був розгляд питання ситуації “Укрзалізниці” на транспортному профільному комітеті Верховної Ради. Дискусія була дуже гострою. Я висловив своє категоричне незадоволення результатами роботи. І я сподіваюся, це буде враховано, зокрема, Кабінетом міністрів. 5 червня закінчується контракт. Я думаю, що він повинен бути останньою датою перебування його на цій посаді”, – заявив Омелян.

Як нещодавно повідомив сам Балчун у пресі, у разі непродовження контракту “вершки від реформування УЗ збере інший керівник”, у зв’язку з тим, що “часто той, хто бере на себе цю роботу, не зможе залишитися в компанії до того моменту, коли з’явиться результат.

Нагадаємо, на посаду голови правління “Укрзалізниці” претендував 31 кандидат, але переміг поляк Войцех Балчун. 20 квітня 2016 р. Кабмін затвердив його на цю посаду. Новому керівнику “Укрзалізниці” призначили зарплату в 463 тис. грн.

Раніше Львівський портал повідомляв, що на «Укрзалізниці» повний провал структурних реформ, через зацікавлених «друзів». Також стало відомо, що за підсумками 2016 року орієнтовна вартість закупівель ПАТ «Укрзалізниця» в компаній народних депутатів України Ярослава та Боглана Дубневичів складала близько мільярда гривень. Окрім того стало відомо, що «Укрзалізниця» планує порізати на брухт майже 15 тисяч вагонів.

Згодом стало відомо, що зловживаннями Дубневичів в «Укрзалізниці» займеться НАБУ. А сам Войцех Балчун визнав монополію Дубневичів на «Укрзалізниці» та перевів стрілки на НАБУ, прокуратуру і СБУ.

Після цього НАБУ дали доступ до документів залізниці для розслідування змови з Дубневичами.

Фото: en.cfts.org.ua

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *