ПАТ «Укрзалізниця» вважає заяву Володимира Омеляна щодо нерезультативної діяльності команди менеджерів товариства та заклик до її звільнення, спробою зриву міжнародних переговорів щодо розвитку перевезень Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом. Такі дії міністра ставлять під загрозу розвиток транзитного потенціалу України та підривають довіру партнерів та інвесторів компанії. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі ПАТ «Укрзалізниця».
«Необ’єктивна оцінка роботи ПАТ «Укрзалізниця» міністром інфраструктури не лише псує репутацію національного перевізника пасажирів та вантажів, але й вводить в оману міжнародних партнерів залізниці та України в цілому. У той час, коли міністр не бажає помічати прогрес у роботи Укрзалізниці, статистичні дані говорять про стійку тенденцію удосконалення діяльності галузі у багатьох напрямках», – йдеться у повідомленні залізничників.
У повідомленні також йдеться, що у першому кварталі 2017 року сплачено податків та обов’язкових платежів 3,3 млрд грн, що на рівні відповідного періоду минулого року. 2016 рік Укрзалізниця закінчила із прибутком понад 300 млн грн. Також наголошується на збільшені обсягів перевезень і вантажів та удосконаленню стану залізничної інфраструктури та рухомого складу.
«Викликає подив ситуація, коли очільник міністерства не володіє актуальним станом справ у залізничній галузі або свідомо ганьбить репутацію державної компанії та її менеджменту, чим гальмує євроінтеграційні процеси транспортних систем країни», – йдеться у заяві Укрзалізниці.
Раніше Львівський портал повідомляв, що міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив, що на «Укрзалізниці» повний провал структурних реформ, через зацікавлених «друзів». Також стало відомо, що за підсумками 2016 року орієнтовна вартість закупівель ПАТ «Укрзалізниця» в компаній народних депутатів України Ярослава та Боглана Дубневичів складала близько мільярда гривень. Окрім того стало відомо, що «Укрзалізниця» планує порізати на брухт майже 15 тисяч вагонів. А також накупила бракованих запчастин на 20 мільйонів
Згодом повідомлялося, що зловживаннями Дубневичів в «Укрзалізниці» займеться НАБУ. А сам Войцех Балчун визнав монополію Дубневичів на «Укрзалізниці» та перевів стрілки на НАБУ, прокуратуру і СБУ.
Після цього НАБУ дали доступ до документів залізниці для розслідування змови з Дубневичами.
Також відбулися обшуки у офісі Дубневичів у Львові. Зокрема стало відомо, що мова про корпорацію КРТ, яка співпрацювала з фірмою, що ухилялась від сплати податків.