Сьогодні, 1 вересня, стартувала акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс». Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Укрзалізниці.
У поїздах Укрзалізниці та на вокзалах біля квиткових кас з’явилися інформаційні постери «Стоп корупція» і «Якість та сервіс». Мета акції – удосконалити сервіс і підвищити
якість обслуговування пасажирів, зупинити і запобігти правопорушенням
працівників залізничного транспорту.
Укрзалізниця просить повідомляти про випадки або неякісного обслуговування за номером гарячої лінії (0800-50-3111)або на електронну скриньку : [email protected]. Також можна заповнити на сайті форму зворотного зв’язку.
Якщо ж пасажири помітили, що провідник провозить безквиткових пасажирів або контрабандний товар, чи на вокзалі побачили перекупників, чи у касі когось обрахували, – телефонуйте за номером 0800-50-3222, пишіть на електронну адресу [email protected]
чи заповніть форму зворотного зв’язку на сайті.
Повідомлення від громадян допоможуть керівництву оперативно зреагувати і усунути незручності.
Фото : zaholovok.com.ua