ОСТАННІ НОВИНИ

У «Львівобленерго» телефоном вирішуватимуть проблеми щодо електропостачання

|

У ПАТ «Львівобленерго» запрацював кол-центр, де нададуть відповіді на питання, пов’язані з електропостачанням. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі товариства.

Кол-центр працює цілодобово.

Телефонуйте за номером 0-800-50-15-68 і Ви отримайте в телефонному режимі фахові та вичерпні консультації і роз’яснення з питань чи проблем, що стосуються послуг електропостачання:  

– які діючі тарифи на електроенергію;

– стан Ваших розрахунків за електроенергію;

– як швидко і зручно здійснити оплату за електроенергію;

– про пільги та субсидії;

– як раціонально використовувати електроенергію та заощадити на оплаті, встановивши багатотарифний прилад обліку електроенергії; 

– яка причина перерви в електропостачанні;

– яка відповідальність за несвоєчасну оплату за спожиту електроенергії та інші порушення Правил  користування електричною енергією; 

– які умови та правила приєднання нових та реконструйованих електроустановок до електромереж Товариства;

– якою законодавчою та нормативною базою керується у своїй діяльності Товариство;

– договірні взаємовідносини споживач – енергопостачальник.  

Крім того, за номером 0-800-50-15-68 діє голосове меню самообслуговування кол-центру, з допомогою якого можливо, не чекаючи з’єднання з оператором, отримати інформацію про діючі тарифи на електричну енергію, умови приєднання до електромереж, стан розрахунків за електроенергію, а також дати оцінку роботи Кол-центру. 

Всі телефонні дзвінки до кол-центру безкоштовні.

Фото: ru.wikipedia.org

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *