У ПАТ «Львівобленерго» запрацював кол-центр, де нададуть відповіді на питання, пов’язані з електропостачанням. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі товариства.
Кол-центр працює цілодобово.
Телефонуйте за номером 0-800-50-15-68 і Ви отримайте в телефонному режимі фахові та вичерпні консультації і роз’яснення з питань чи проблем, що стосуються послуг електропостачання:
– які діючі тарифи на електроенергію;
– стан Ваших розрахунків за електроенергію;
– як швидко і зручно здійснити оплату за електроенергію;
– про пільги та субсидії;
– як раціонально використовувати електроенергію та заощадити на оплаті, встановивши багатотарифний прилад обліку електроенергії;
– яка причина перерви в електропостачанні;
– яка відповідальність за несвоєчасну оплату за спожиту електроенергії та інші порушення Правил користування електричною енергією;
– які умови та правила приєднання нових та реконструйованих електроустановок до електромереж Товариства;
– якою законодавчою та нормативною базою керується у своїй діяльності Товариство;
– договірні взаємовідносини споживач – енергопостачальник.
Крім того, за номером 0-800-50-15-68 діє голосове меню самообслуговування кол-центру, з допомогою якого можливо, не чекаючи з’єднання з оператором, отримати інформацію про діючі тарифи на електричну енергію, умови приєднання до електромереж, стан розрахунків за електроенергію, а також дати оцінку роботи Кол-центру.
Всі телефонні дзвінки до кол-центру безкоштовні.
Фото: ru.wikipedia.org