ОСТАННІ НОВИНИ

Львівська залізниця випробувала новий дизель-поїзд (фото)

|

Львівська залізниця протягом чотирьох днів проводила випробування та обкатку нового приміського дизель-поїзда виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». Про це Львівському порталу повідомили у прес-центрі Львівської залізниці.

Зокрема, на Львівській залізниці дизель-поїзд випробовували на ділянках Львів-Чернівці, Львів-Тернопіль-Заліщики-Лужани-Коломия, Львів-Бескид-Воловець.

«Цей поїзд призначений для приміського сполучення, а отже хотілося б, аби виробники передбачили тут і місця для перевезення велосипедів та лиж, запропонували можливість формування поїзда різнокласовими вагонами, додали потужності дизелю для роботи у горах», — розповів начальник Львівської залізниці Богдан Піх.

Водночас він наголосив, що уже дав завдання підготувати список фахівців, які будуть готові для проходження спеціальних навчань та тренувань для роботи на цьому поїзді.

Реклама партнерів

 

Довідка.

Приміський дизель-поїзд ДПКр2-001 виробництва ПАТ «КВБЗ» складається з трьох вагонів. Його конструкція дозволяє формувати склад поїзда найменше з двох, а найбільше – з п’яти вагонів. Експлуатаційна швидкість дизеля —140 км/год, конструкційна —154 км/год.

Носова частина вагонів обладнана краш-системою для забезпечення безпеки машиністів та пасажирів поїзда у разі зіткнення з перешкодою.  Вагони мають блоки крісел, які розміщені за системою 3 на 3 та тамбурні зони. В одному з головних вагонів запропоновано місця для розміщення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями, також обладнано спеціальний підйомник та розширено туалетні кімнати.  Дизель-поїзд має притулено-розсувні двері: двостулкові та одностулкові.

Довжина три вагонного дизель-поїзда становить74 м, ширина кузова –3,5 м. Кількість приводних візків – три (по одному у кожному вагоні). Кількість місць для сидіння – 267, загальна пасажиромісткість – 637 осіб. Дизель-поїзд обладнаний кліматичною системою, вакуумними туалетами закритого типу, системою відео спостереження, системою автоматичної діагностики роботи всіх систем, у тому числі автоматичного контролю нагрівання букс.

Для зручності пасажирів усі вагони обладнано системою відео інформування, де є дані про швидкість руху, маршрут, температуру повітря, дату, час та відстань до станцій.

Фото: Львівська залізниця 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.