ОСТАННІ НОВИНИ

На Львівщині рівень розрахунків за газ становить більше як 100%

|

За вісім місяців 2014 року динаміка оплати за блакитне паливо перед ПАТ «Львівгаз» становить більш як 100% та відповідає показникам, які були  в аналогічному періоді минулого року. На сьогодні із 780 тисяч клієнтів компанії за послуги з постачання блакитного палива боргує приблизно 8,6% споживачів, повідомили Львівському порталу у прес-службі підприємства.

Таким чином Львівщина продовжує входити до переліку регіонів, які мають один з найвищих показників  оплати за спожитий газ. А це, у свою чергу, дозволяє компанії здіснити своєчасні розрахунки з постачальником газу – НАК «Нафтогаз Україна», що сприяє безперебійному та надійному постачанню газу в області. 

«Сьогодні газова галузь які ніколи потребує підтримки громадян. Тому, ми закликаємо вчасно розраховуватися за блакитне паливо. У такий спосіб, споживачі можуть зробити свій безпосередній внесок у підтримку енергетичного сектору країни. І ми бачимо, що більшість наших клієнтів з розумінням ставляться до таких питань. Попри збільшення ціни на газ, споживачі намагаються в повному обсязі платити за споживання блакитного палива» – заявив перший заступник голови правління, застпуник з постачання та обліку газу ПАТ «Львівгаз» Володимир Король.

Окрім того, працівники підприємства проводить постійну роботу із боржниками. Сьогодні загальна сума, яку недоотримало ПАТ «Львівгаз» становить 9,8 млн. грн. Таким чином, відповідно до норм законодавства, підприємство змушене припинити постачання газу боржникам і передати справи до суду. Так, впродовж 2014 року працівниками компанії було припинено газопостачання приблизно 900 споживачів, а із січня 2013 року і по сьогодні до суду передано майже 4 тис. справ про примусове стягнення заборгованості на загальну суму 3,5 млн. грн.

«Хочу застерегти споживачів від накопичення боргів. Адже, вони ляжуть на їх плечі додатковими фінансовими витратами. Оскільки, після рішення суду, крім основної заборгованості, необхідно буде відшкодувати судові витрати. Окрім того, у випадку відновлення газопостачання, після сплати боргу, споживач оплачує вартість робіт з підключення газу»  – пояснив Володимир Король.

Він також додав, що з наближенням опалювального періоду, відповідно, зростуть обсяги споживання та вартість блакитного палива. А це стане додатковим тягарем для деяких споживачів. В цьому випадку, нагадує Володимир Король, клієнти компанії можуть скористатися новим видом допомоги на оплату комунальних послу, яка прийнята постановою Кабінету Міністрів  №83 від 05.04.2014 року. Нею передбачено компенсацію додаткових витрат на оплату послуг з газопостачання у зв’язку з підвищенням цін і тарифів. Окрім таких пільг продовжує діяти програма субсидій для малозабезпечених родин. Щоб отримати допомогу, споживачам необхідно звернутися до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Інформаційна довідка

ПАТ «Львівгаз» – найстаріше вітчизняне підприємство у своїй галузі, а також одне з найбільших за рівнем газифікації та обсягами реалізації газу.

Споживачами компанії є 772,6 тис. домогосподарств Львівщини, що становить 73,94 % від загальної кількості домогосподарств області.

Щороку компанія «Львівгаз» транспортує близько двох мільярдів кубометрів природного газу до споживачів Львівщини. Найбільшими клієнтами ПАТ «Львівгаз» є ПАТ «Іскра», ТзОВ «Львівська картонно-паперова фабрика», ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч», ПАТ «Львівський жиркомбінат», яким компанія щомісячно транспортує від 200 до 400 тис. м3 природного газу.

ПАТ «Львівгаз» належить до одного із набільних платників податків у Львівській області, зокрема щороку підприємство сплачується понад 160 млн. гривень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *