Львів продовжує розвивати новий напрямок міського туризму – сферу ділової гостинності. На днях у Берліні під час великої туристичної виставки ІТБ Львів презентував потенційним клієнтам ролик про переваги міста, як нового напрямку Східної Європи у сфері ділової гостинності, повідомили Львівському порталу у прес-центрі ЛМР.
«Місто має великий потенціал для проведення масштабних форумів, конференцій, в тому числі міжнародних. Сучасний аеропорт, великий готельний фонд, потужні університети, а також архітектурна, історична спадщина та визнана багатьма відвідувачами краса і гостинність – це переваги нашого міста», – вважає Ліна Остапчук, директор ЛКП «Агенція із підготовки м.Львова до Чемпіонату Європи з футболу 2012».
Для міжнародної популяризації міста на ринку проведення конференцій та бізнес-заходів, записано промоційне відео, яке демонструє переваги Львова, як нового напрямку у Східній Європі.
У відео, зокрема, йдеться про те, що Львів у 2013 році відвідало 1700000 туристів. У Львові знаходиться понад 30 навчальних закладів, а кожен 5-ий житель міста – студент. Львів пропонує 1500 ресторанів та кав`ярень, 700 кімнат у 4 та 5-зіркових готелях, багато конференц-залів, у тому числі, в унікальних будівлях та університетах. «Арена Львів» залишається найбільшим комплексом для проведення конференцій на 1000 осіб.
«Ролик уже демонструвався потенційним клієнтам під час однієї з найбільш вагомих туристичних виставок – ITB, що проходила на початку березня у Берліні», – додає Ліна Остапчук.
У найближчих планах «Агенції із підготовки м.Львова до Чемпіонату Європи з футболу 2012» – завершення роботи над спеціалізованим сайтом, випуск путівника для організаторів ділових заходів у Львові, участь у профільних виставках та робота над залученням нових міжнародних конференцій до Львова.