Введення електронного квитка у Львові за нинішньої ситуації в транспортній галузі – це встановлення кришталевої люстри в сараї. Депутати не проти впровадження електронного квитка, але не в тому здирницькому форматі, який пропонує команда Садового. Про це сьогодні, 13 березня, заявив член постійної депутатської комісії економічної політики, підприємництва, інвестицій та зовнішніх відносин Львівської міської ради свободівець Андрій Карбовник, інформує прес-служба ЛМО ВО «Свобода».
12 березня Андрій Карбовник взяв участь у громадських слуханнях щодо доцільності підвищення плати за проїзд та впровадження електронного квитка в громадському транспорті міста. Під час обговорення націоналіст наголосив на недоцільності запровадження цієї системи в місті за нинішніх умов.
“Попередня транспортна схема у Львові формувалася впродовж 10 років та відображала потреби містян у маршрутах перевезень. Але міський голова вирішив провести транспортну “реформу”. Зрозуміло, що цю нову транспортну схему Садовий готував під впровадження в місті електронного квитка для розрахунку під час перевезення. В контексті введення електронного квитка у Львові окремі особи під час громадських слухань навели приклад його успішного функціонування у Кракові. Але вони забули вказати, що Краків має площу вдвічі більшу ніж Львів, однак його транспортна мережа сформована таким чином, що жителі та гості міста не змушені робити пересадки, аби доїхати в протилежну частину міста, як це є в нас”, – зазначив Андрій Карбовник.
Також депутат висвітлив проблеми, пов`язані з функціонуванням спільного підприємства “Леокарт”, яке мало би займатися введенням електронного квитка.
“Чиновники Садового “просували” проект, згідно з яким впровадженням Е-квитка мало би займатися спеціально створене спільне україно-латвійське підприємство “Леокарт”. Слід зазначити, що спочатку розроблені підприємством нововведення мали би стосуватися спершу лише комунального транспорту. Ми всі розуміємо, що введення Е-квитка лише на одному маршруті нічого не вирішить, але Садовий за допомогою підконтрольних своїй сім`ї медіа вперто нав`язував громаді та депутатам цю ідею. Під час детального опрацювання до цього проекту виникло дуже багато запитань, передусім фінансових. Так, для введення у Львові Е-квитка місту довелося брати кредит у розмірі 54 млн. грн., і це за тих обставин, що ми перебуваємо в борговій ямі. Окрім цього, “Леокарт” за обслуговування забирало би собі 15% від вартості кожного перевезення, тобто це аж ніяк не здешевить перевезення”, – зазначив депутат.
Андрій Карбовник додав, що є багато факторів, які вплинуть на збільшення вартості проїзду в міському транспорті після введення трансферного квитка.
“Приватні перевізники будуть змушені придбати магнітні замки, які їм пропонували закупити в латвійського партнера за 25 тис. євро. А ці фінансові витрати перевізників лягли би на плечі пересічних львів’ян у формі підвищення тарифу на перевезення. Так, завдяки електронному квитку ми зможемо порахувати пільговиків, але є ще місцеві пільги, на які в бюджеті Львова коштів не передбачено. Окрім цього, є ще одна проблема, пов`язана з електротранспортом, у якому оплата проїзду здійснюється за пільговими тарифами. Отже, введення нині електронного квитка у Львові – це те саме, що встановлювати кришталеву люстру в сараї. Ми не проти впровадження електронного квитка, але не в тому здирницькому форматі, який пропонує команда Садового”, – заявив свободівець.