5,5 тис. кандидатів у народні депутати України як по мажоритарці, так і за списками вже витратили на виборчу агітацію 2,5 млрд. доларів. Про це сьогодні повідомив керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко. При цьому він вказує, що 35-50% виборців ще не визначилися, за кого вони будуть голосувати.
«І політики зараз активно ведуть роботу з «болотом», – розповів Біденко.
Найефективніша політична реклама з технічної точки зору, за словами Біденка, – у Комуністичної партії України.
«Вони за дуже короткий термін чітко змогли донести до своєї аудиторії, чому люди повинні за них голосувати. Якщо у комуністів до початку виборів був рейтинг всього лише кілька відсотків, то сьогодні вони вже забезпечили собі мінімум 8% голосів. Це на мові маркетингу називається вдале повернення інвестицій», – заявив керівник Асоціації зовнішньої реклами України.
Додамо, до цих пір найдорожчими вважалися парламентські вибори 2007 року. Тоді, згідно з офіційними даними ЦВК, загальний обсяг виборчих фондів 20 партій і блоків становив 581 400 000 гривень, а, за оцінками експертів, їх загальні витрати на рекламу перевищили 800 млн. гривень. У нинішній кампанії на національному рівні активно рекламуються тільки 8 партій, але їх загальний медіабюджет вже перевищив 500 млн. гривень. За прогнозами експертів, незабаром ця цифра збільшиться вдвічі – найбільше реклами закуповується саме в останній місяць перед виборами.
Фото: Львівський портал