Україна
відстає від графіку виконання дорожніх
робіт до Євро-2012. зокрема, минулого року
було виконано 70% від плану, але усе мають
встигнути. Про це заявив керівник
"Укравтодору" Вадим Гуржос в
інтерв’ю Радіо "Свобода".
"Ми не планували
будувати нові автобани. Та, власне, УЄФА
цього і не вимагала… У 2009 році ми
витратили 4 мільярди гривень, з яких 2,5
мільярди з державного бюджету, і 1,5
мільярди коштів міжнародних фінансових
організацій, таких, як ЄБРР, Європейського
інвестиційного банку, Світового банку",
– сказав він.
"Таким
чином, торік ми зуміли
ввести в експлуатацію 238 кілометрів і,
відкрити рух на 201 кілометрі доріг, які
задіяні у підготовці до Євро-2012", –
сказав В.Гуржос.
За його словами,
"це 70% від тих планів, які були розроблені
на 2009 рік".
На уточнююче
запитання, чи Україна таким чином не
вкладається у графік, керівник
"Укравтодору" відповів: "Автомобільні
дороги не будуть причиною якихось
затримок у підготовці до Євро-2012".
"На 2010 рік у
нас дуже амбіційні плани. Ми плануємо
ввести в експлуатацію більше, ніж 400
тисяч кілометрів. Тобто, все ми встигнемо,
і все буде надолужено", – запевнив
він.
На запитання,
чи є в "Укравтодорі" план ремонту
доріг після сходження снігу, В.Гуржос
відповів:
"Ми зараз
проводимо підготовчу роботу, щоб
ліквідувати всі сезонні руйнування.
Сьогодні такі сезонні руйнування є не
тільки в Україні, а і у таких країнах,
як Німеччина. Ці проблеми пов’язані із
складними природними умовами і, з так
званим, "переходом через нуль".
"Ми нарахували,
що у період з 15 грудня по 1 березня
"перехід через нуль" був 26 разів.
Тобто, 26 разів замерзало і відмерзало.
Це основний фактор руйнування автомобільних
доріг взимку. Крім того, інтенсивність
руху і навантаження. Ну, і не потрібно
забувати, що українські дороги будувалися
40-50 років тому за зовсім іншими вимогами",
– додав він.
В.Гуржос
розповів: "Зараз ми ведемо розмови
про ліквідацію ямковості. Щоб ліквідувати
ямковість на державних і місцевих
дорогах потрібно витратити близько
мільярда. До 1 травня ми плануємо зробити
це на державних дорогах, а до 1 червня
на місцевих".
Він також визнав,
що ситуація з дорогою Київ – Житомир
"дійсно дуже складна": "Там є
велика кількість сезонних руйнувань
та деформацій. Ця дорога зараз
розглядається".
"Ми
ініціювали новий проект перед ЄБРР і
Європейським інвестиційним банком. 114
кілометрів від Києва до Житомира… Ми
ведемо розмови, щоб отримати фінансування
під капітальний ремонт цієї дороги, і
таким чином повністю закрити дорогу
від Києва до Житомира, до Львова і до
Чопа", – сказав В.Гуржос.
"Зараз
роботи ведуться від Житомира до кордону
з Рівненською областю. Цьогоріч там
планується виконати робіт приблизно
на 3,5 мільярди. Це капітальний ремонт і
реконструкція, тобто ми отримуємо нову
дорогу", – додав він.
Українська
правда
Львівський портал