Виявляється, у Львові стільки інвесторів, які готові вкладати свої мільйони в підземні та надземні паркінги у місті, що хоч греблю гати. Принаймні такий висновок випливає зі слів директора департаменту містобудування Львівської міської ради Андрія Павліва, який стверджує, що інвестори заледве не вишиковуються в чергу, аби будувати паркінги. Аж дивно, чому вулиці міста досі «кишать» кривопоставленими автівками.
За словами посадовця, причиною того, що віртуальні суперпаркінги досі не збудовано у Львові, є песимізм його мешканців та відсутність на законодавчому рівні єдиних правил паркування. Натомість міська влада усе можливе, неможливе та надможливе, схоже, уже зробила. Зокрема, розробила схему багаторівневих паркінгів у місті.
Наступними ж кроками мають стати громадські слухання та міжнародний інвестиційний конкурс будівництва паркінгів у Львові, який із тих чи інших причин міська влада ніяк не може оголосити. А далі паркінги у Львові мали б виростати, схоже, як гриби після дощу. «Інвестор прийде, враховуючи ситуацію, яка є в місті. Будь-який паркінг, збудований у Львові, цікавий з комерційного боку», – запевняє Андрій Павлів.
Перші підземні паркінги мали б з’явитися на площі Петрушевича та на вулицях Вітовського, Батуринській, Коперніка-Стефаника та Рахівській. Щодо цих п’яти ділянок мерія вже отримала погодження від Державної служби з питань національної культурної спадщини. Містобудівні обґрунтування передбачають будівництво багаторівневих підземних паркінгів у середньому на 300 місць. Невдовзі планують провести громадські слухання на цю тему, щоправда, дату слухань постійно переносять. Останнє слово мерії – 18 лютого, саме на цей день призначено обговорення паркінгів.
Відповідно до ескізних проектів, за реалізацію котрих уболівають у мерії, це задоволення не з дешевих, навіть якщо не враховувати ризиків, пов’язаних з економічною кризою. У механізованому паркінгу, де авто пересуватимуть на спеціальних платформах, вартість облаштування одного паркомісця коливатиметься від 6 до 20 тисяч доларів. Натомість окупність залежатиме від багатьох чинників, насамперед від вартості паркування автомобілів.
Питанням «ікс» досі залишаються часові рамки реалізації проектів. Нічого конкретного мерія львів’янам, як завжди, не обіцяє. Андрій Павлів, щоправда, зазначає, що для будівництва паркінгу максимум потрібно 18 місяців, проте ситуацію це мало прояснює, бо ж невідомо, коли почнеться відлік.
Наразі львівським водіям залишається насолоджуватися віртуальними проектами та солодкими обіцянками щодо паркінгів у центрі міста.
Львівський портал