ОСТАННІ НОВИНИ

На цьогорічний фестиваль ретроавтомобілів Leopolis Grand Prix з’їдеться близько 200 екіпажів

|

У Львівському центральному парку культури і відпочинку імені Б. Хмельницького відбудеться Міжнародний фестиваль раритетних автомобілів Leopolis Grand Prix. Захід триватиме три дні із 2 по 4 червня. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі ЛОДА.

У програмі фестивалю – виставки-презентації ретро-автомобілів під відкритим небом, ретро-парад автомобілів центральними вулицями міста, змагання на дитячих автомобілях, покази спеціалізованих колекцій мод автомобільної тематики. Для учасників та гостей фестивалю  відбудеться екскурсія центральною частиною міста Львова.

Цьогоріч у Міжнародному фестивалі класичних автомобілів «Леополіс Гран Прі» візьмуть участь близько 200 екіпажів з України, Польщі, Литви, Австрії, Італії, США, Єстонії, Чехії. Україну представлятимуть автолюбителі Запоріжської, Харківської, Дніпропетровської, Одеської, Київської, Івано-Франківської, Тернопільської та Львівської областей.

У межах фестивалю створять тематичні вулиці:  «англійську», «радянську», «французьку», «американську», «німецьку», «італійську», «польську», «скандинавську», «японську» і «байкарську». Також заплановані «військовий квартал», «дитячий» проспект та вулиця «торгова». На кожній із вулиць відбуватимуться виставки автомобілів за країнами-виробниками, відповідними дизайнами, музичним супровідом та кулінарією цих країн світу.

Як і в 1930-их, одночасно із перегонами по «Львівському трикутнику» відбудуться перегони на дитячих авто «Формула 001».

Змагання на трасі «Львівський трикутник» відбуватимуться у 5 класах:

КЛАС – А   гоночні та спортивні автомобілі, виготовлені до 1946 року

КЛАС – В   неспортивні автомобілі, виготовлені до 1946 року

КЛАС – С   неспортивні автомобілі, виготовлені після 1946 року

КЛАС – D   гоночні та спортивні автомобілі, виготовлені до 1946 року

КЛАС – E   національний клас «ЗАПОРОЖЕЦЬ ЗАЗ 965».

Програма заходу:

Для довідки:

8 вересня 1930 року стартували перші кільцеві перегони вулицями Львова, які через характерну форму траси (трикутник зі зрізаними кутами), отримали назву «Львівський трикутник». Траса проходила вулицями Вітовського, пл. І Франка, Стрийська, Гвардійська. Ця траса фактично без змін збереглась до сьогодні.

Організатором заходів був Малопольський Автомобільний Клуб (МАК), зі штаб-квартирою у Львові. Перегони було організовано на зразок кільцевих перегонів міськими вулицями «Гран-прі Монако» (Монте-Карло), які стартували всього роком раніше.

Уже в 1931 році кільцеві перегони у Львові набули міжнародного статусу, а з 1932 року отримали назву і статус «Гран-прі Львова».

До Львова з’їжджалися зірки тогочасного автомобільного спорту з понад 10 країн Європи.

Зважаючи на кризову ситуацію в економіці та політиці перегони 1934 року було скасовано. Усі спроби відновити їх у наступних роках не дали результату. Після ІІ Світової Війни будь-яку інформацію про Гран-прі Львова було відправлено у забуття, як таку, що не мала жодного стосунку до історії СРСР.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...