ОСТАННІ НОВИНИ

«Першої львівської хвойдарні» не існує або як львів’яни «клюнули» на віртуальний PR-проект

|

Заклад «Перша львівська хвойдарня», що нібито декілька тижнів тому відкрився у Львові і викликав купу відгуків, виявився  виявився віртуальним проектом київського PR-агентства Golova Agency. Про це компанія інформує у Facebook.

1

«За останній місяць ви неодноразово бачили репости, посилання та статті про Перша львівська хвойдарня.  Настав час зізнатися – це наш проект.  Що таке «Перша львівська хвойдарня»? Це діджітал-арт проект аґенції вирішення складних задач Golova Agency. «Перша львівська хвойдарня» – повністю віртуальний проект, який існує у Facebook, ЗМІ та у наших з вами головах. Цей проект показує глибоко гедонізоване сучасне суспільство, яке у гонитві за унікальністю усвідомлення себе в цифровому просторі готове йти до закладу, якого не існує і який сповідує сумнівні цінності»,- повідомляють у агенції.

Також піарники повідомляють  про неабиякий інтерес до закладу у соцмережах.
«Результати неочікувано високі. На подію «Відкриття» висловили бажання прийти понад 470 людей. Лише за тиждень на сторінку Хвойдарні підписалося понад 1000 користувачів. За час кампанії у ЗМІ з’явилось понад 100 публікацій про Хвойдарню (навіть у ватних ЗМІ запалало), а за місяць кампанії охоплення сторінки «Першої львівської хвойдарні» перевищило 192 000 користувачів. І, нарешті, наш проект було номіновано на нагороду X-Ray Marketing Awards у категорії «Саспенс року», – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, що низка львівських ЗМІ розмістила інформацію про відкриття так званої «Першої львівської хвойдарні». У матеріалах було опубліковане фото меню з закладу із «апетитними» назвами страв.

vty

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *