Футбол. Фещук та Шмаков поставили підписи у нових контрактах на зустрічі з уболівальниками

|

Під гучні скандування шанувальників команди „Фе-щук” і „Шма-ков” молоді нападник і півзахисник львів’ян підписали з клубом нові трирічні контракти. Узаконили взаємини гравці з „Карпатами” на зустрічі з уболівальниками команди, яка проходила вчора у кінотеатрі „Кіно” на Сихові. Поспілкуватися з кумирами прийшла велика кількість футбольних фанатів. Зал кінотеатру, що вміщує 750 глядачів, був заповнений вщент.

Почесний президент „Карпат” Петро Димінський на зустрічі представив „зелено-білим” шанувальникам найпопулярнішої спортивної гри новачків команди і вручив їм іменні футболки. Розігруючі Діого Жозе Пірес, Володимир Бобилєв та Микола Стус підписали трирічні контракти з командою напередодні. Петро Петрович висловив сподівання, що бразильський розігруючий Пірес складе у нападі сильне тріо з Фещуком і Батістою. Натомість сам Пірес з допомогою свого друга Батісти, що виступив у ролі перекладача, відзначив: „У Львові дуже хороший вболівальник. Головне завдання для нас – це виграш Кубка України і повернення у вищу лігу”.

Петро Димінський запевнив фанатів, що „Карпати” у цьому сезоні обов’язково підвищаться у класі. Щодо кубкових амбіцій почесний президент зазначив: „Ми не боїмося „Динамо”, радше кияни нас бояться”. Окрім того, Петро Петрович розповів, що клуб разом з своїми вболівальниками планує написати листа у Професіональну футбольну лігу і у Федерацію футболу України з проханням. А саме, щоб у кубкових матч 1/2 фіналу „Карпати” могли виступати з такою ж кількістю легіонерів, як і столичний клуб. Нагадаємо, що згідно з правилами ПФЛ існують різні обмеження на легіонерів у різних футбольних лігах. Команда першої ліги може випустити на поле одночасно лише трьох легіонерів, а команда вищої ліги – 8.

На зустрічі представники фан-клубу команди вручили нагороду «Зірка Карпат» кращому гравцю у 2005 році згідно з опитуванням вболівальників – білорусу Сучкову.

Головний тренер „Карпат” Юрій Дячук-Ставицький розповів про перебіг та підсумки першого закордонного тренувального збору в Туреччині. Також вболівальникам продемонстрували відео про „Карпати” виробництва клубної студії „ФК Карпати – ТБ”.

Окрім того, директор „Карпати Спорт Маркетинг” Ігор Дедишин розповів про створення нового клубного підрозділу та представив його працівників. „Новий структурний підрозділ у моєму підприємстві „Інформаційний центр ФК „Карпати” буде продукувати інформаційні продукти для вболівальників”, – зазначив пан Дедишин. За його словами, з наступного тижня шанувальники „Карпат” матимуть змогу відвідати оновлений офіційний сайт команди. У понеділок також вийде газета „Карпати” з новим дизайном і новим інформаційним наповненням. А клубна студія „ФК Карпати – ТБ” презентуватиме на 12-му каналі щотижневу інформаційно-аналітичну програму про „Карпати” і щоденні 5-тихвилинні новини з лав клубу.

Ярослав Біляч

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.