Усім львів’янам, які не живуть у своїх квартирах, але отримують у платіжках нарахування за воду, радять опломбувати лічильники. Про це Львівському порталу повідомили у пресслужбі Львівської міськради.
Так, деякі львів’яни нарікають, що отримують нарахування за водопостачання, хоча у квартирі/будинку ніхто не мешкає. У ЛМКП «Львівводоканал» кажуть, що цей нюанс можна владнати за допомогою квартирного лічильника.
«Такі лічильники мають 95% наших споживачів. Якщо він є, то мешканцю квартири достатньо написати заяву в сервісному центрі Львівводоканалу на опломбування лічильник на холодну воду на певний термін: півроку, рік, три роки… Оплатити в касі 723,60 грн і квитанцію про оплату приєднати до заяви. Тоді прийде контролер і опломбує його. Важливо, щоб була справна замірна арматура – кран, що перекриває холодну воду перед лічильником», – пояснюють на підприємстві.
Якщо у помешканні немає приладу обліку, то можна самостійно встановити лічильник з вушком для опломбування, після чого теж звернутися у «Львівводоканал» з проханням провести вищезгадану процедуру.
Тож після опломбування нарахувань за спожиту воду ця категорія львів’ян не буде отримувати. У платіжці щомісяця приходитиме 50,78 грн як абонентська плата за обслуговування під’єднаних водопровідних труб.
Більше деталей можна уточнити за телефонами: 0-800-401-551 (безкоштовно для усіх операторів), (032) 259-15-50, (032) 259-15-51 або у сервісних центрах «Львівводоканалу» (вул. Зелена, 64; вул. Хуторівка, 24).
Як повідомляв Львівський портал, «Львівводоканал» може нараховувати споживачам значні суми за необліковану воду. Таким чином львів’янам фактично доводиться платити двічі: за використану воду за лічильником та додатковий рахунок за небаланс – борги чи крадіжка води сусідами.
Що з цим вдіяти і що кажуть у Львівській міськраді на цю проблему, читайте за цим посиланням.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Наталя Дуляба