Аеропорт «Дніпро», що фактично належить олігарху Ігорю Коломойському, відмовив новій українській авіакомпанії Air Ocean Airlines у запуску регулярних рейсів зі Львова до Дніпра. Авіаперевізник уже зняв з продажу квитки за цим напрямком, і анонсував рейс зі Львова до Запоріжжя, передає кореспондент Львівського порталу.
Як повідомив комерційний директор авіаперевізника Павло Мізін у коментарі Avianews, Air Ocean Airlines заздалегідь подала всі заявки та запросила слоти для польотів в аеропорт Дніпра. Згода буда отримана 9 листопада та підписана директором повітряних воріт Олексієм Діденком.
Після того як авіакомпанія відкрила продаж квитків на рейс Львів – Дніпро – Львів, летовище відмовилося приймати рейси Air Ocean Airlines, мовляв у них реконструкція аеродрому, яку виконують коштом платників податків, у рамках президентської програми «Велике будівництво».
«18 листопада аеропорт надіслав повідомлення про відмову у прийомі рейсів з 10 грудня у зв’язку з існуючими технічними обмеженнями через будівництво терміналу та смуги. Вони не запропонували ні нових слотів, ні вказали період часу, протягом якого польоти будуть неможливі», – зазначив Мізін.
У відповідь на це 18 листопада авіакомпанія направила запит технічного характеру в аеропорт з проханням роз’яснити, що заважає виконанню рейсів, і які обмеження діють, проте не отримала відповіді.
«Виконання рейсів Львів – Дніпро під питанням. У зв’язку з цим авіакомпанія отримала права у Державіаслужбі на альтернативний маршрут Львів – Запоріжжя, отримала дозвіл та слоти від аеропорту Запоріжжя. Якщо Дніпро підтвердить свою відмову, то ми запустимо рейси до Запоріжжя та запропонуємо пасажирам, які купили квитки до Дніпро, новий маршрут як альтернативу», – сказав Павло Мізін.
Скандальний аеропорт «Дніпро» остаточно вибув із державної власності у 2009 році, коли його приватизувала компанія олігарха Коломойського, яка досі не виконала своїх зобов’язань угоди купівлі.
2006 року аеропорт відмовився узгоджувати слоти найбільшому німецькому авіаперевізнику Lufthansa для польотів у Франкфурт. Конфлікт закінчився тим, що німецький авіаперевізник припинив польоти в українське місто, але як відповідь німецька авіавлада заборонила «Дніпроавіа» літати у Франкфурт і Берлін.
У 2013 році на недопуск до дніпропетровського аеропорту поскаржився співголова наглядової ради «Ютейр Україна» Карен Антонов.
Про таку ж проблему в тому ж році розповів старший віце-президент Flydubai Джейхун Ефенді. Авіаперевізник анонсував рейс з Дніпра до Дубаю, проте не полетів через відмову аеропорту.
2016 року з аеропорту фактично вигнали Turkish Airlines, яка літала до Стамбула. У відповідь через півроку турецька влада заборонила літати з Дніпра до Стамбула авіакомпанії «Дніпроавіа».
Блокування роботи «не своїх» авіакомпаній у аеропорту «Дніпра» спричинило стрімкий розвиток трафіку в сусідньому аеропорту Запоріжжя.
У 2021 році коштом платників податків в аеропорту Дніпра почалося будівництво нового аеродрому, запуск якого міг би розблокувати рейси усіх авіаперевізників і не зупиняти функціонування діючого летовища. На будівництво запланували витратити 5 млрд 712 млн 601 тис. грн. Утім переможець тендеру, компанія «Альтіс-Констракшн», пообіцяла вкластися у 3,95 млрд грн.
Приймати перші літаки з пасажирами нове летовище мало б до кінця 2024 року.
Раніше Львівський портал повідомляв, що Air Ocean Airlines літатиме зі Львова у Харків та Київ.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Андрій Котенський