ОСТАННІ НОВИНИ

Ремонт на Замарстинівській: через 2-3 місяці обіцяють відкрити першу ділянку дороги

Соломія Головіна

|

Трамвай вулицею Замарстинівською, на якій триває ремонт, обіцяють пустити до кінця року. Відкриватимуть її поетапно, зокрема, першу ділянку до вулиці Циганівка мають відкрити до червня. У цьому сьогодні, 2 квітня, під час брифінгу запевнив міський голова Львова Андрій Садовий, передає кореспондент Львівського порталу.

 

Наразі ремонтні роботи продовжуються на ділянці від вулиці Липинського до вулиці Гайдамацької. Станом на сьогодні прокладено 462 м водопроводу діаметром труби 160 мм на ділянці до Гайдамацької. Також змонтовано 6 залізобетонних колодязів. Після укріплення ґрунту цементним розчином на ділянці 102 м розпочалися роботи із заміни каналізаційного колектора. Вже змонтовано 197 м каналізаційної труби діаметром 1600 мм. Збудовано 9 нових каналізаційних камер для підключення існуючих каналізаційних мереж житлових будинків та 9 дощоприймальних колодязів.

«Ми поступово рухатимемося і відкриватимемо цю дорогу, щоб пішоходи могли безпечно ходити, а люди, які тут мешкають, під’їжджати машинами. До кінця року повністю відкриємо дорогу і трамвай відновить свою роботу. Але будемо йти етапами», – зазначив міський голова.

Своєю чергою заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрій Білий зауважив, що першу відремонтовану ділянку дороги до вулиці Циганівка відкриють через два-три місяці.

«Тобто до 1 червня проїзд має бути вже відкритий на цій ділянці», – резюмував Андрій Садовий.

При цьому він додав, що десь через тиждень почнуть роботи із брукування вулиці.

Також міський голова Львова зазначив, що певні проблеми під час ремонтних робіт виникли через плавучі ґрунти:

«Були серйозні технологічні складнощі, тому що тут є плавун, але інженери знайшли мудре рішення. Робота йде чітко по графіку. Ми плануємо до кінця цього року  дійти до вулиці Гайдамацької, інша частина – від вулиці Липинського до Торф’яної. Шукаємо інженерне рішення, тому що там також є плавун. Але компанія «Онур», яка є генпідрядником, мене запевнила, що всі роботи  будуть виконані по графіку і в цьому році трамвай має свою повністю відновити свою роботу».

Довідка:

16 лютого 2018 року ЛКП «Львівавтодор» отримало дозвіл від Державної архітектурно-будівельної інспекції на проведення будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)». Виконує роботи ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Ціна договору реконструкції вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)”, який ЛКП «Львівавтодор» уклав з переможцем тендеру ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», — 84 476 020,00 грн.

Ремонтні роботи розпочалися з 5 березня 2018 р. Саме тоді було зроблено підготовчі і демонтажні роботи. Проведено демонтаж трамвайних рейок, роботи по зняттю верхньої частини дороги — асфальту і бруківки. Демонтовано контактну мережу і зовнішнє освітлення. Однак роботи були призупиненні через виявлення нестійких ґрунтів — плавунів. Після проведення додаткових геологічних досліджень і внесення змін до проекту реконструкції вул. Замарстинівська, 8 червня 2018 р. ремонтні роботи відновлено.

Проект «Реконструкція вулиці Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торфꞌяної) у м. Львові» виготовлений у 2015 р інститутом ДПІ «Містопроект» ЛМР на замовлення департаменту житлового господарства та інфраструктури і у 2017р переданий для його реалізації замовнику нижчого рівня — ЛКП «Львівавтодор». У травні 2017р укладено угоду з ДП «Спеціалізована державна експертна організація — Центральна служба Української державної будівельної експертизи» на проведення експертизи проекту по об’єкту. За дорученням Центральної служби експертизи, експертизу проекту виконала філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Львівській області. Дата оголошення тендеру — 28 вересня 2017 року.

Проектом передбачено:

— реконструкція вулиці з трамвайними коліями — 0,899 км;

— перекладка каналізаційного колектора по вул. Замарстинівській в межах реконструкції вулиці, заміну ділянок колекторів з бокових вулиць, заміна усіх випусків з житлових будинків та випусків з дощових ринв, заміна усіх дощоприймачів та їх приєднань до вуличних колекторів з влаштуванням гідрозатворів, влаштування колодязів та камер на підключенні до каналізаційної мережі. Діаметр проектованих колекторів 200−2000 мм;

— заміна чавунного водопроводу діаметром 150−200 мм вздовж вул. Замарстинівської, заміна ділянок водопроводів з бокових вулиць, влаштування пожгідрантів та запірної арматури, влаштування колодязів на підключенні водопроводів з бокових вулиць;

— влаштування дренажу дорожнього полотна;

— влаштування зовнішнього освітлення;

— захист мереж електропостачання, систем зв’язку;

-заміна газопроводів середнього і низького тисків;

— влаштування контактної мережі трамваю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *