Не зважаючи на кількамісячні затримки у реконструкції вулиці Замарстинівської, у мерії пообіцяли завершити роботи вчасно та повністю відкрити оновлену вулицю до 1 грудня 2019 року. Про це сьогодні, 27 березня, під час брифінгу розповів заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий.
«Ми не зупиняли роботи навіть в зимовий час, бо прокладання колектора можна робити і в холод. В нас була невелика заминка з вулицею Циганівкою, бо треба було влаштувати заїзд з Липинського, проте зараз вже все владнали і можемо рухатись далі. Вже закладаємо дорожній одяг. Після цього буде прокладання трамвайної колії і замощення вулиці бруківкою, що призведе до того, що ми поетапно будемо відривати вулицю Замарстинівську», – сказав Андрій Білий.
Варто зауважити, що частина бруківки на Замарстинівській буде старою, яка була тут раніше. Ще частину бруківки візьмуть з площі Двірцевої.
Дорожники майже на півроку відстали від графіку, адже під час встановлення колектора на глибині 6 метрів виникли проблеми з Полтвою.
«У нас виникли проблеми на частині вулиці, бо нам на заваді стали плавучі ґрунти. Цей ґрунт постійно піднімався на гору, тому нам довелося додатково цементувати основу дороги. На вирішення цієї проблеми у нас пішло десь 3-6 місяців, на які ми відстали в темпах. Але цього року ми починаємо швидко рухатись і маємо встигнули до зими. До 1 грудня цього року ми маємо закінчити повністю всю Замарстинівську», – запевнив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.
На цьому об’єкті працює менше 40 майстрів, що, на думку самих майстрів, є досить малою кількістю. На запитання журналістів, чому тут працює так мало робітників, Андрій Білий відповів: «Зараз «Онур» балансує між двома великими об’єктами: Замарстинівська і Двірцева. Тому періодично на тому чи іншому об’єкті працює більше людей. В обох місцях є свій графік робіт, тому потрібно балансувати».
За словами в.о. директора ЛКП «Львівавтодор» Оксани Єстеферової суттєвих змін у організації дорожнього руху Замарстинівська не зазнає. Тут буде двосторонній напрям руху, як і раніше. Біля трамвайних зупинок організують зони паркування для автомобілів. На заміну старих дерев висадять нові, низькорослі дерева.
Довідка
Вартість реконструкції вулиці Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)» – 84 476 020 грн.
Підрядник – ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл»
Тривалість робіт – 22 місяці.
Проектом передбачено:
- реконструкція вулиці з трамвайними коліями – 0,899 км;
- перекладка каналізаційного колектора по вул. Замарстинівській в межах реконструкції вулиці, заміну ділянок колекторів з бокових вулиць, заміна усіх випусків з житлових будинків та випусків з дощових ринв, заміна усіх дощоприймачів та їх приєднань до вуличних колекторів з влаштуванням гідрозатворів, влаштування колодязів та камер на підключенні до каналізаційної мережі. Діаметр проектованих колекторів 200-2000 мм;
- заміна чавунного водопроводу діаметром 150-200 мм вздовж вул. Замарстинівської, заміна ділянок водопроводів з бокових вулиць, влаштування пожежних гідрантів та запірної арматури, влаштування колодязів на підключенні водопроводів з бокових вулиць;
- влаштування дренажу дорожнього полотна;
- влаштування зовнішнього освітлення;
- захист мереж електропостачання, систем зв’язку;
- заміна газопроводів середнього і низького тисків;
влаштування контактної мережі трамваю.
Соломія Григор'єва