ОСТАННІ НОВИНИ

Мерія шукає фахівця, який готовий очолити ЛКП «Львівавтодор»

Юлія Шпак

|

Близько року на одному зі стратегічних підприємств міста — ЛКП «Львівавтодор» — залишається вакантною посада керівника підприємства. Відтак мерія просить усіх зацікавлених осіб, які мають відповідний досвід роботи, знання та розуміння розвитку таких підприємств, подавати свої резюме для проведення відкритого відбору кандидатів на цю посаду. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

 

«Підприємство «Львівавтодор» дуже цікаве, адже займається стратегічними проектами з розвитку інфраструктури міста. Однак після того, як попередній керівник очолив інше комунальне підприємство, посада директора ЛКП «Львівавтодор» залишається вакантною. Тому шукаємо фахівця, який зміг би очолити «Львівавтодор». Думаю буде багато зацікавлених прийняти участь у відкритому відборі кандидатів на цю посаду», — повідомив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий.

Вимоги до кандидата на посаду директора ЛКП «Львівавтодор»:

  • Повна вища освіта за напрямами: «Менеджмент», «Економіка», та технічні спеціальності.
  • Успішний досвід роботи на керівних посадах більше 3-х років.
  • Вміння бути лідером для своєї команди.
  • Вміння вибудовувати спілкування між різними рівнями персоналу.
  • Бажання створити найкраще підприємство з розвитку інфраструктури в Україні.
  • Вміння знаходити корені причини проблем та знаходити правильні рішення в межах існуючих ресурсів.
  • Досвід роботи в будівельних компаніях буде перевагою.
  • Досвід роботи в міжнародних компаніях, орієнтованих на отримання результату, — буде значною перевагою.
  • Знання сучасних методів організації ефективної праці (Lean, Operational Excellence, 5S, World class manufacturing) — буде значною перевагою.
  • Виваженість, вміння спілкування з людьми, повага до клієнта, нестримне бажання покращувати місто Львів та якість життя у місті Львові.

Основні завдання, які будуть перед керівником ЛКП «Львівавтодор»:

  • Організація ефективної роботи підприємства, яке здійснює діяльність за напрямками: проектний менеджмент з будівництва доріг та інших інфраструктурних об’єктів, обслуговування платних пакувальних майданчиків, диспетчеризація громадського транспорту міста, обслуговування світлофорних об’єктів, ведення технічного нагляду, впровадження електронного квитка у громадському транспорті Львова.
  • Ініціація та впровадження конкретних проектів з покращення ключовими показниками ефективності підприємства.
  • Планування капітальних та операційних робіт згідно з бюджетом.
  • Складання річного бюджету та планування.
  • Підтримка роботи відділу персоналу із залучення кваліфікованих кадрів.

Мотивація персоналу та створення сприятливих умов для розкриття талантів кожного.

Резюме можна надсилати на e-mail: [email protected]. Контактний телефон: 032 297−58−04.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *