ОСТАННІ НОВИНИ

Усі українці, що опинились в полоні аеропорту Шарм-ель-Шейха, повернулись додому

Олександр Косик

|

З Єгипту змогли поїхати усі українські туристи, чиї рейси на виліт до України затримувалися. Про це ввечері 30 квітня у Twitter повідомив прес-секретар президента України Святослав Цеголко, передає Львівський портал.

 

За його інформацією, про виліт українців додому главі держави доповіли глави МЗС та Мінінфраструктури України.

«О 18.30 останні туристи з тих, хто затримався у Єгипті, вилетіли до України», – повідомив він.

Нагадаємо, Львівський портал писав, що 200 туристів зі Львова «застрягли» в аеропорту Шарм-ель-Шейха.

У цьому зв’язку та з огляду на початок періоду відпусток/канікул Міністерство закордонних справ України закликає громадян України, які планують подорожі за кордон, взяти до уваги такі рекомендації:
– ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути;
– уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у випадку надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких цілодобово можливо звернутися у випадку виникнення форс-мажорних обставин;
– уважно вивчити умови контракту щодо надання туристичних послуг;
– враховувати безпекову ситуацію в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які здійснюватиметься подорож;
– зареєструватися на веб-ресурсі Департаменту консульської служби МЗС України  «Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон («ДРУГ» http://friend.mfa.gov.ua/#/), який є ефективним інструментом попередження, за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном http://tripadvisor.mfa.gov.ua/.

Інформація щодо прав пасажирів розміщена на веб-ресурсі Державної авіаційної служби України https://avia.gov.ua/pasazhiram/prava-pasazhiriv/.

Якщо в міжнародному аеропорту склалися непередбачувані обставини, рекомендуємо громадянам України вжити таких заходів:
– невідкладно встановити зв’язок з туроператором, авіаперевізником або їхніми представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з’ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи та шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги;
– інформувати про актуальний стан ситуації родичів або знайомих в Україні;
– невідкладно зателефонувати на «гарячу лінію» посольства або консульської установи в країні перебування аеропорту, або на цілодобову «гарячу лінію» МЗС: +38 044 238 16 57, адреса електронної пошти cons_or@mfa.gov.ua.

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...