У Львові систему постачання гарячої води та тепла до осель зроблять автоматичною

|

На одному із теплопостачальних підприємств Львова – ЛКП «Залізничнетеплоенерго», яке обслуговує Залізничний район Львова, тривають ремонтні роботи на об’єктах теплопостачання: проводиться заміна теплових мереж, ремонт основного і допоміжного обладнання в котельнях і ЦТП. Активно тривають роботи із встановлення диспетчеризації в ЦТП. До кінця року на усіх ЦТП ЛКП «Залізничнетеплоенерго» буде встановлено диспетчеризацію.

Роботи в основному підприємство проводить власними силами. Вартість встановлення диспетчеризації на одному ЦТП становить близько 30 тис. грн. За словами головного інженера ЛКП «Залізничнетеплоенерго», при залученні сторонніх організацій вартість робіт може бути дорожчою.

«Диспетчеризацію встановлюємо з метою покращення надання якості послуг нашим споживачам з підігріву гарячої води на подачі теплоносія в час опалювального сезону. Диспетчеризацію вже встановлено на 27 ЦТП. На 6 ЦТП триває робота. Монтажні роботи вже завершилися, залишається провести наладку. Тому до початку опалювального сезону у нас буде встановлено диспетчеризацію на усіх ЦТП», – розповів Віталій Камінський, головний інженер ЛКП «Залізничнетеплоенерго».

За його словами, завдяки диспетчеризації покращується якість надання послуг, адже в он-лайн режимі цілодобово диспетчер бачить роботу ЦТП – усі параметри роботи ЦТП, зокрема параметри подачі гарячої води і теплоносія, виведені на монітор комп’ютера в диспетчерському пункті котельні.

«Проведення диспетчеризації на підприємстві забезпечує не тільки повну роботу в автоматичному режимі центральних теплопунктів, а дає можливість цілодобово, в реальному часі, диспетчеру здійснювати моніторинг параметрів (теплоносія, який подається з котельні, а також температуру та тиск в системі гарячого водопостачання на виході з бойлерної до споживачів), роботу обладнання (насосів в системі холодного та гарячого водопостачання), що забезпечує якісне надання послуг споживачам. В аварійних ситуаціях (вимкнення напруги, зупинка насосів та інше) диспетчер оперативно про це інформує оперативний персонал котельні, аварійну бригаду та інші служби для усунення цих несправностей», – додав Віталій Камінський.

Зокрема, диспетчеризацію вже встановлено на 4 ЦТП, які отримують теплоносій від котельні на вул. Караджича, 11а. На моніторі диспетчера виведено усі параметри роботи 4 ЦТП.

«Ми маємо виведену інформацію із 4 ЦТП, які обслуговуються нашою котельнею – це ЦТП на вул. Баштанна, вул. Виговського, вул. Мисливська, вул. Патона. На комп’ютері відображаються параметри температури гарячої води, яка подається від цих ЦТП до будинків мешканців. Також бачимо, з якою температурою гаряча вода повертається до нас на котельню. Зранку і ввечері маємо більший розбір гарячої води, тому вона повертається меншої температури, ніж зараз.

В опалювальний сезон у нас відображатиметься також температура теплоносія, який йде на обігрів помешкань. І відповідно до встановленого графіку регулюватимемо температуру теплоносія, відповідно до температури зовнішнього повітря.

Диспетчеризація працює в автоматичному режимі: усі параметри роботи ЦТП бачимо цілодобово і можемо оперативно реагувати, якщо відбуваються якість зміни», – розповів оператор котлів ЛКП «Залізничнетеплоенерго» Петро Ільків.

Нагадаємо, до нового опалювального сезону ЛКП «Залізничнетеплоенерго» готує 19 котелень, 33 ЦТП і 133,83 км теплових мереж.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *