Міська рада Львова передає повноваження управління твердими побутовими відходами та усіма пов’язаними із цим питаннями Львівській ОДА. За відповідне рішення сьогодні, 29 червня, під час сесійного засідання Львівської міськради проголосувало 55 депутатів, передає кореспондент Львівського порталу.
Відтак, згідно тексту ухвали, до 30 червня 2019 року відбувається передача повноважень управління ТПВ міста Львова до Львівської ОДА.
Із метою недопущення погіршення санітарного та епідемічного стану на території м. Львова, уникнення екологічної катастрофи, забезпечення комфортних умов перебування на території міста мешканців та гостей, розглянувши пропозицію керівництва ЛОДА, міська рада ухвалила:
- Надати на період до 30.06.2019 згоду на поширення на територію Львова повноваження Львівській обласній державній адміністрації щодо вирішення питань збирання, зберігання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів.
Зокрема обласна держаднімістрація має впровадити у Львові системи роздільного збирання твердих побутових відходів та на конкурсній основі визначити сміттєвих перевізників (щоправда із моменту завершення чинних договорів). Також у ЛОДА мають подумати над новим тарифом із вивозу сміття, який до цього має погодити виконком ЛМР.
- Звернутися до Державної аудиторської служби України для проведення аудиту використання коштів міського бюджету Львова на вивезення та захоронення твердих побутових відходів з території міста Львова.
- Надати кошти з міського бюджету Львова у вигляді субвенції Львівському обласному бюджету у сумі 150 мільйонів грн для відшкодування виконавцям фактично наданих послуг з вивезення твердих побутових відходів…, а також виплату субвенцій місцевим бюджетам, у тому числі на виконання умов Меморандуму, на території яких розташовані полігони/звалища захоронення твердих побутових відходів.
- Передбачати у міському бюджеті Львова 300 мільйонів грн – на 2018 рік та 150 мільйонів грн – на 2019 рік для надання субвенцій Львівському обласному бюджету на відшкодування послуг з вивезення твердих побутових відходів, у тому числі на виконання Меморандуму про вивезення сміття.
- Передати Львівське комунальне підприємство «Транспортна фірма «Львівспецкомунтранс» у тимчасове управління Львівській обласній державній адміністрації на період до 30.06.2019.
- Скасування цієї ухвали чи визнання її такою, що втратила чинність, не є підставою для припинення договірних зобов’язань, що виникнуть на її підставі.
- Визначені цією ухвалою заходи і фінансові зобов’язання Львівської міської ради є вичерпними.
- Надати право виконавчому комітету Львівської міської ради у міжсесійний період приймати рішення щодо перерахунку коштів, передбачених у пунктах 4 та 5 цієї ухвали, з подальшим затвердженням міською радою.
- Контроль за виконання ухвали покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства.
Також під час розгляду питання були внесені правки, зокрема було вирішено заборонити облаштування полігону на території м. Львова та ТЕЦ-2.
Водночас депутати ініціювали виділення 75 млн обласному бюджету до 10 липня, щоб дати кошти обласним полігонам. Окрім того, уточнили, що аудит «Львівспецкомунтранс» охоплюватиме період з 1 червня 2016 року.
Щодо департаменту поводження із ТПВ, то він залишається у місті і має організовувати будівництво сміттєпереробного заводу, а також впроваджуватиме систему сортування ТПВ у Львові.