Студенти магістерської програми з Data Science Українського католицького університету зайняли 3-тє місце у фіналі світового конкурсу Queen’s Innovation Challenge, виграли 14 000 доларів, а також придумали, як Банку Монреаля краще продавати свої інвестиційні продукти і отримати +5% до прибутку. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
«Для участі в конкурсі ми обрали задачу від BMO (Bank of Montreal), одного з чотирьох найбільших канадських банків. Завдання полягало в аналізі надходжень на рахунок клієнтів та виявлення аномалій. Ці аномалії цікавили банк як можливе джерело коштів для інвестиційних продуктів, котрі банк може запропонувати клієнту. Простими словами, це пошук ознак, що клієнт банку отримав достатньо коштів, щоб вкласти їх в якийсь довгостроковий прибутковий проект. І крім того, банк хотів отримати оптимальну стратегію контактів клієнтів, котрі є можливими інвесторами. Ми розробили декілька підходів для пошуку цих аномалій та об’єднали їх в один алгоритм. Після цього ми зробили декілька моделей для передбачення реального факту продажу інвестиційного продукту за минулими даними. На останньому етапі ми оптимізували цільову групу клієнтів, яким банк має активно пропонувати продукт в рамках CRM. Для цього ми зробили симуляцію продажів методом Монте-Карло для різних цільових груп та обрали ту, котра принесе найбільше зростання продажів», – коментує перемогу студент магістерської програми з Data Science УКУ Анатолій Стегній.
Окрім студентів УКУ, у конкурсі взяли участь студенти з таких університетів як Carnegie Mellon University, Smith School of Business MMA, Queen’s University та інші.
Взяти участь у конкурсі могли студенти усіх бакалаврських і магістерських програм. Кожна з 7-ми топових канадських компаній – Scotiabank, RBC, TD, BMO, Spirit of Math, Loblaws and Canadian Tire – давали учасникам конкурсу дані своїх компаній і завдання розв’язати певну бізнес-проблему за допомогою аналізу даних. Конкурс проходив на міжнародному рівні вперше. До того він був лише для канадських студентів.