На Львівському автовокалі №2 водій відмовився везти пасажира, який показав йому куплений напередодні олнайн-квиток. Про це повідомив сам пасажир, що потрапив у таку ситуацію – журналіст Богдан Логвиненко у Facebook, передає кореспондент Львівського порталу.
«Як можна пояснити, що виписаний онлайн квиток треба обмінювати в касі, що стає відомо від водія, який у момент відправлення каже, що цей квиток його не обходить і він може зробити мені послугу і почекати на шлагбаумі…Як можна пояснити, що в касі дивитися на квиток теж не хочуть і просять назвати якісь цифри, навіть в онлайн квитку так багато цифр, що які саме треба, розібратися одразу нелегко…Як можна пояснити, що вже сідаючи на автобус, виявляється, що це трішки не той маршрут і потрібний автобус відправляється за 2 хв, але потрібний автобус сьогодні взагалі не відправляється, тому квиток можна “перебити” на наступний рейс за 6 хвилин у спеціальній касі на шлагбаумі, водій знову стане і почекає на цьому шлагбаумі, щоб забрати єдиного пасажира, якому пощастило в 2016 купити квиток онлайн, бо він чогось любить планувати свої маршрути…»,- написав він.