ОСТАННІ НОВИНИ

«Гаряча лінія області»: хто та чому найчастіше телефонує

|

У І півріччі 2016 року «Гаряча лінія області» опрацювала 10 858 звернень громадян. У ІІ півріччі минулого року цей показник становив 7 490 звернень. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської ОДА.

Держкомтелерадіо

Найбільше звернень надійшло від мешканців Пустомитівського та Жовківського районів Львівщини. У розрізі міст – найчастіше зверталися жителі Львова та Борислава.

«Найбільше звернень прийнято з питань комунального господарства, транспортного обслуговування, соціального захисту населення», – повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

Нагадаємо, що з 1 січня до 1 липня 2016 року служба 112 опрацювала 25 195 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 505 було скеровано на екстрену службу 101, 7712 звернень – на 102, 5723 звернень – на 103, 317 звернень – на 104 і 10 858 звернень – на «Гарячу лінію області».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *