ОСТАННІ НОВИНИ

Новий колектор у Львові готовий наполовину. Обіцяють добудувати до грудня

|

У Львові тривають роботи з прокладання каналізаційного колектора закритим методом. Роботи здійснюють на ділянці від вул.Угорської до вул. Липова Алея. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі ЛМР.

«Колектор закритим методом у Львові будують вперше. Методика подібна до тієї, за якою будують метрополітен. Тут аналогічно, тільки розміри менші. Гарантія будівництва цього проекту – 50 років. Плюсів досить багато, до прикладу, його діаметр становить 1,6 м, а це означає велику пропускну спроможність. Усі камери оброблені хімічним захистом, завдяки якому труби не будуть піддаватись корозії, так як відбувається зараз на існуючих колекторах.

Загалом, протяжність колектора, який будують закритим методом – 830 метрів, з яких уже готові 300м. Ділянка, котра будується відкритим методом, практично завершена, наразі тут проводять останні з’єднання», — розповіли у компанії EGIS.

Як розповів директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза, зараз ремонтники працюють на глибині 8-9 м, далі глибина залягання колектора сягає 10-11 м.

Будівництво колектора обіцяють закінчити до грудня, то ж частину робіт проводитимуть вже після запуску трамвайної колії на Сихів восени цього року.

«На сьогоднішній день роботи ідуть повним ходом. Найголовніше питання – будівництво колектора – ми вирішили, половину шляху ми вже пройшли.

Роботи тривають активно на вул. Стрийській, зокрема на ділянці вул. Стрийська – вул. Франка і внизу біля вул. Липової Алеї, для того, щоб ми могли відкрити вул. Стуса для проїзду на Сихів. І паралельно внизу з вул. Липової Алеї вже ведемо дорогу, яка тягнеться паралельно з будівництвом колектора.

Плануємо завершити цю ділянку колектора до кінця серпня для того, щоб ми могли переключити старий колектор в новий і розпочати будівельні роботи. Ми проклали близько 250 м. труб і 350 м. укріпили шахтову проходку, тобто укріпили її тюбінгами і будемо нею просувати труби. Особливість даного колектора полягає у тому, що він проводиться на максимальній глибині 8-10 м., а подекуди і 12 м», – додав Олег Береза, директор ЛКП «Львівавтодор».

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *