ОСТАННІ НОВИНИ

Укрпошта пропонує українцям придумати для неї корпоративного героя

|

З 1 січня 2015 року національний оператор поштового зв`язку оголошує всеукраїнський конкурс «Створи корпоративного героя Укрпошти». Усі бажаючі мають чудову можливість проявити свої креативні здібності та втілити найсміливіші творчі задуми. Кожен має унікальний шанс стати автором візуального образу національного оператора поштового зв’язку, який стане знаним не тільки в Україні, а й в усьому світі. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Укрпошти.

Корпоративний герой – особливий елемент бренду, візуальний образ, істота або живий реальний персонаж, який використовується для персоніфікації корпоративного стилю. Він сприяє пізнаваності бренду та створює «обличчя» підприємства.

Всі, хто виявить бажання взяти участь у конкурсі, мають надіслати власні творчі роботи – замальовки, малюнки, аплікації, ілюстрації, поробки тощо (техніка виконання робіт – довільна) на адресу Укрпошти: вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001, із відміткою «На конкурс». На переможця конкурсу чекає диплом та цінний подарунок.

Кількість поданих робіт від одного учасника конкурсу не обмежена. Надсилайте ваші роботи до 28 лютого 2015 року. Звертаємо увагу, що дата надсилання роботи підтверджується відбитком календарного штемпеля на відправленні.

Детальніше з умовами конкурсу та основними критеріями оцінювання робіт можна ознайомитися на сайті Укрпошти

Фото: прес-служба Укрпошти 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *