ПАТ «Львівобленерго» скерувало листа до Мінпаливенерго з пропозиціями навести лад щодо часу вимкнень електроенергії, щоб можна було про це заздалегідь повідомити споживачів. Про це 3 грудня на прес-конференції повідомив технічний директор «Львівобленерго» Володимир Романишин, повідомляє ZIK.
За його словами, графік аварійних вимкнень «Львівобленерго» отримує за 10-15 хвилин, а тому повідомити заздалегідь споживачів неможливо.
«Основна проблема, яка зараз існує – це те, що ми не можемо наразі заздалегідь повідомити споживачів, коли графіки аварійного відключення будуть введені. Ми розуміємо цю проблему. Поки що вона перебуває у стадії розгляду і вирішення. Але вже другий день ми виконуємо команду і виключаємо у той час, коли нас зобов’язали відключити… Я думаю, у найближчий час якийсь лад у цьому питанні буде наведено», – повідомив В.Романишин.
«Сьогодні ми провели нараду у «Львівобленерго» та скерували листа до Мінпаливенерго з певними пропозиціями – щоби навести лад щодо часу вимкнень, щоб ми могли заздалегідь повідомити споживачів, коли такі відключення будуть проводитися», – додав технічний директор «Львівобленерго».
В.Романишин заявив, що графіки регульованої подачі електроенергії «Львівобленерго» не може вводити самовільно. «Ми мусимо це погоджувати з державним регулятором», – пояснив він.
Відео: прес-клуб
Фото: ZIK