Укрзалізниця розпочала експлуатацію швидкісного рухомого складу вітчизняного виробництва. На умовах фінансового лізингу залізничники придбали два швидкісних двосистемних електропоїзди, виготовлені ПаРТ «Крюківський вагонобудівний завод». Про це інформує прес-служба Мінінфраструктури України, передає кореспондент Львівського порталу.
«Сьогодні у перший рейс вирушив перший український швидкісний електропоїзд виробництва Крюківського заводу. Поїзди було зроблено ще 2 роки тому. Урядом на чолі з Прем’єр-Міністром України Арсенієм Яценюком прийнято програму з модернізації та оновлення рухомого складу Укрзалізниці. Окремим пунктом в ній передбачено купівлю цих двох електропоїздів», – підкреслив Міністр інфраструктури Максим Бурбак у спілкуванні з журналістами після презентації поїзду.
У перший рейс електропоїзд під №743 вирушив 24 червня за маршрутом Дарниця – Київ-Пасажирський – Львів, а з 1-го липня 2014 року обидва поїзди курсуватимуть у сполученні Київ – Одеса – Київ. У цілому поїзд ЕКр-1 є взаємозамінним, тобто експлуатуватиметься на всіх маршрутах обслуговування поїздів Інтерсіті+. Вартість проїзду та сервіс у поїздах виробництва Крюківського заводу теж відповідає класу Інтерсіті+.
Двосистемний електропоїзд у базовій комплектації складається із 9 вагонів. Їхня конструкція повністю відповідає вимогам санітарних норм з ергономіки, мікроклімату, освітленості, шуму і вібрації, а також безпеки. Інтер’єр салону виконаний з пластикових і металевих панелей з використанням зносостійких, екологічно чистих, важкогорючих матеріалів. Кузов вагонів виготовлений з нержавіючої сталі.
Для комфорту пасажирів у поїзді є буфет, система клімат-контролю та інші зручності, зокрема для роботи, розміщення ручної поклажі тощо. Одночасно поїзд може перевезти 609 пасажирів: у першому класі – 128, у другому – 479, ще два місця передбачені для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Максимальна експлуатаційна швидкість поїзда – до 160 км/год.
Крюківські швидкісні поїзди серії ЕКр1 успішно пройшли всі випробування на залізницях України та рекомендовані міжвідомчою комісією до експлуатації ще у квітні 2013 року.
Експлуатуватиме ці поїзди Українська залізнична швидкісна компанія. Згідно з договором термін сервісного обслуговування поїздів – 1 рік, гарантійного – 2 роки.
Загальна вартість двох поїздів, придбаних залізничниками в українського виробника, склала 400 млн грн.
Фото: Molbuk.ua