У Львові в нічний час тестують низькопідлоговий трамвай «Електрон». Загалом він має тестово проїхати 50 год. Планується, що з осені він курсуватиме на одному з міських трамвайних маршрутів. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради
«На сьогодні трамвай пройшов випробування, які дозволяють його експлуатувати в місті на маршруті разом з усім транспортом, який працює в денний час. Вчора завершили цикл випробувань, що стосуються безпеки, гальмівних систем, допоміжних гальмівних систем. Отримали позитивні результати. Це дає змогу проводити наступний крок», – розповів генеральний директор СП ТзОВ «Електронтранс» Василь Пецух.
Ще, з його слів, потрібно провести тестування системи клімат-контролю, системи підігріву. Трамвай повністю комп’ютеризований і кожною системою керує окрема програма від головного комп’ютера. «Вчора проїхали усі зупинки, трамвай усюди проходить. Думка, що він задовгий – не правильна. Трамвай має велику перевагу над іншими видами транспорту, бо він може вмістити велику кількість пасажирів і перевезти досить швидко. Динамічні показники, які в ньому закладені, показують підтвердження, що ми виконали технічне завдання. Трамвай буде рухатися зі швидкістю, яку дозволить йому дорожня ситуація, тобто він не буде стримувати швидкість потоку, а може рухатися з випередженням. Трамвай повністю сконструйований конструкторським бюро «Електронтранс», що є підрозділом корпорації «Електрон».
Міський голова Львова Андрій Садовий повідомив, що у майбутньому цей 5-тисекційний трамвай потрібен буде на маршруті, який буде прокладатись на Сихів. Натомість для центру міста потрібні 3-секційні трамваї. Проте наразі електронівський трамвай курсуватиме по другому або шостому маршруту. «Нам було важливо закупити перший трамвай. Важливо, як він себе покаже. Як мінімум рік треба подивитись, як він буде працювати. Є багато охочих з інших країн світу купувати такий трамвай, але всі чекають, як себе покаже трамвай у випробувальний період. Сьогодні працює велика команда, вони його тестують», – розповів мер Львова.
В ідеалі місто мало б мати плюс 100 трамваїв, додає А.Садовий. «Ми це будемо робити не за рік-два. Це 10-15 років плавно має відбуватись зміна», – сказав він.
Мер Львова також додав, що місто ще не розрахувалось з виробником, бо аванс не пропускає казначейство. «Ми наразі дали на проплату 30% грошей, вони лежать у казначействі. Коли закінчимо випробування, тоді заплатимо усю суму», – зазначив Андрій Садовий.
Нагадаємо, новий трамвай виготовило спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» на замовлення Львівської міської. Цей трамвай призначений для колії шириною1000 мм.
Трамвай з низьким рівнем підлоги, 5-тисекційний, з підігрівом у салоні, з системою кондиціонування та Інтернетом. Кількість місць для сидіння – 58, максимальна пасажиромісткість трамвая – 250 пасажирів. 80% комплектації – українського виробництва.
Вартість виробництва трамваю за кордоном становить від 2,2 до 2,7 млн. євро, у Львові – це 11 млн. 910 тис. грн.
Фото: прес-служба ЛМР