ОСТАННІ НОВИНИ

З мешканців Валової за парковку на вулиці зніматимуть по гривні за годину, з інших – 4 грн

|

Як поінформував директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза, на вул. Валовій запрацювала платна парковка. Слід зазначити, що парковка не є приватна, оператором паркування є ЛКП «Львівавтодор». Нікому у суборенду вона не передавалася, «Львівавтодор» буде самостійно обслуговувати парковку. Комунальне підприємство взяло у лізинг обладнання для парковки, і повинне буде повернути кошти. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.

Для руху транспорту відкрита вул. Братів Рогатинців.

«Загалом паркувальна зона має 78 паркомісць. Для мешканців цієї вулиці плата становитиме 1 грн/год, з 19.00 до 8.00 год у робочі дні, а також у святкові та вихідні дні плата не стягуватиметься. Для всіх інших плата складатиме 4грн/год, крім автомобілів служб екстреної допомоги та спецтранспорту. На закритій платній паркувальній зоні на вул.Валовій облаштовано 8 безкоштовних паркомісць для автомобілів, якими користуються люди з обмеженими можливостями», – зазначив радник міського голови з питань розвитку велосипедної інфраструктури Олег Шмід Олег Шмід.

Як наголосив Олег Шмід, у центральній частині міста поступово вводитиметься платне паркування.

Реклама партнерів

Нагадаємо, у Львові розробили концепцію впорядкування вуличного паркування в центральній частині міста з паралельним створенням вільних від транспорту пішохідних зон. Мета — повністю вивести вуличне паркування з центральної частини Львова і сприяти найбільш гармонійному використанню громадського простору в інтересах усіх мешканців міста.

Концепція поділяється на три стадії, кожна з яких має свій термін виконання.

Перша стадія передбачає три етапи. На першому етапі створюються платні паркувальні зони з контрольованими в’їзними і виїзними терміналами на межі або поблизу історичного ядра міста з блокуванням доступу транспорту в пішохідну зону.

Зокрема, платні паркувальні зони будуть облаштовані на вул. Валові та на пл. Міцкевича, загальною кількість120 паркомісць.

На другому етапі врегульовується паркування поза цими зонами в межах кільця, окресленого пл. Торгова, вулицями Городоцька, Менцинського, Листопадового Чину, Університетська, Січових Стрільців, Словацького, Стефаника, Дудаєва, Григоровича, Мартовича, Грушевського, Скельна, Костомарова, Шота Руставелі, Франка, Винниченка, Кривоноса, Гонти, пл. Осмомисла.

На другому етапі здійснюється також поширення пішохідних зон на ділянку вулиці Сербська від площі Соборної до вул. Валової, а також на вулицю Ліста.

Для запобігання паркуванню в недозволених місцях застосовуються такі технічні засоби, як стовпці, вази, велостійки, огородження, а на вулицях з пасажирськими маршрутами – виділені смуги для громадського транспорту, захищені високими бордюрами чи іншими профільними формами. Організовується робота евакуаторів у співпраці з Державною автоінспекцією.

На третьому етапі облаштовується закрита платна паркувальна зона в північній частині міського центру в районі площі Теодора. Одночасно створюються дві пішохідні зони: 1) в околицях площ Старий ринок, Вічева та Звенигородська; 2) на схилах Високого замку на ділянці вулиць Смерекова та Пильникарська. Термін виконання – кінець 2013 року.

Друга стадія. Облаштування паркоматами відкритих паркувальних зон з транзитним рухом автотранспорту в наближених до центра дільницях. Домінує принцип: чим ближче до центра міста, тим дорожчим стає автомобіль. Крім того, нерегламентований заїзд транспортного засобу в пішохідну зону, на тротуар або велосипедну доріжку суворо карається штрафами. Термін виконання — 2014-2016 роки.

Третя стадія. Будівництво підземних і багатоповерхових паркінгів і поступова сумірна ліквідація вуличних паркувальних зон.

На цьому етапі кожне введення нового паркомісця поза межами вулиці повинно супроводжуватися ліквідацією вуличного паркомісця. Очікується покращення вуличної інфраструктури, розширення пішохідної зони й інтенсивний розвиток веломережі. Термін виконання – 2017-2022 роки.

Розробники концепції переконані, що її реалізація сприятиме покращенню роботи транспортної системи; зростанню туристичної привабливості Львова; конкурентності Львова порівняно з іншими містами; притоку інвестицій в інфраструктуру; підвищенню прибутковості приватного бізнесу в центральній частині міста; екологічній ситуації.

 

Джерело фото: zaxid.net

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.