ОСТАННІ НОВИНИ

Визначено роботодавців, яких найбільше шанують працівники

|

Кадровий портал hh.ua визначив найшановніших роботодавців минулого року. Як випливає з дослідження, Українські компанії переважно представлені медіа та FMCG галузями, міжнародні – IT-вендорами та FMCG. У десятку найбільш шанованих роботодавців України увійшли (переможці розміщені в алфавітному порядку):

 Українські компанії

Міжнародні компанії

Інтер

BAT (British American Tobacco)

Компанія «Чумак»

Нewlett-Рackard

Метінвест

IBM

Новий канал

Kraft Foods Ukraine

Рошен

Microsoft

СКМ (System Сapital Management)

PepsiCo (Pepsi Cola)

Фармацевтична фірма “Дарниця”

Procter & Gamble

ICTV

Samsung

IDS Group Ukraine

SUN InBev Ukraine

1+1

Фармацевтична компанія Байер (Bayer)

 

 Серед всіх галузей саме IT-вендори володіють найвищим рівнем довіри пошукачів. У очах кандидатів вони асоціюються з сучасністю і прогресом. Репутація компаній даної галузі значно випереджає безумовних лідерів за рівнем довіри серед населення – медіа. З невеликим відставанням третє, четверте і п`яте місця в рейтингу репутації займають галузі FMCG – тютюнові вироби,FMCG – слабоалкогольні вироби і фармацевтика. Нафтогазова галузь знаходиться лише на шостому місці (з незначним відставанням). Найменшими значеннями середнього індексу репутаціїволодіють рітейл, фінансовий сектор – банки і FMCG – алкоголь. Цікаво, що експортно-орієнтовані галузі демонструють значне відставання в оцінках пошукачів від структурних аналогів,орієнтованих на український ринок.

Генеральний директор HeadHunter Україна Марина Маковій зазначила, що репутація працедавця, перш за все, складається з думок існуючих, потенційних та колишніх співробітників. «Найбільш поширені репутаційні ризики, які несе компанія як роботодавець, пов`язані з персоналом. Відгуки працюючих у компанії співробітників мають більший вплив на бренд роботодавця, ніж висловлювання колишніх. Оскільки вони є найважливішими репутаційними агентами для вибудовування репутації компанії як роботодавця, дуже важливо, щоб HR і маркетингові дирекції переслідувати єдині цілі» – вважає експерт.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *