Третього грудня о 12: 00 у конференц-залі холдингу «Еволюшен Медіа» (м. Київ, вул. Жилянська, 12-а, 1-й поверх) відбудеться прес-конференція, присвячена результатам першого в Україні онлайн-дослідження, на тему «На що українці витрачатимуть гроші напередодні свят».
На тлі перманентного дефіциту фінансів вітчизняні споживачі змушені економити на покупках, тому наші споживчі звички мають неоднакові риси і специфічні особливості. Однак майже чверть учасників дослідження можна віднести до розряду шопоголіків — 24,4% респондентів купують новий одяг та/або взуття щомісяця.
На прес-конференції будуть розкриті такі питання:
• Скільки шопоголіків в Україні?
• Які товари споживачі хочуть придбати в період знижок цієї зими?
• Скільки грошей вони планують залишити на розпродажах?
• Який розмір знижок є найоптимальнішим для українців?
• Що з покупок відкладається до періоду знижок і розпродажів?
Опитування проводилось спільно з тижневиком «Коментарі:», сайтом сomments.ua та міжнародним агентством маркетингових досліджень iVOX, упродовж вересня і жовтня 2012 року. У ньому прийняли участь 1026 респондентів з різних регіонів країни.
Учасники:
• Тимофій Замурій — директор міжнародного агентства маркетингових досліджень iVOX Ukraine
• Ольга Невінчана — аналітик міжнародного агентства маркетингових досліджень iVOX Ukraine
• Вадим Денисенко — головний редактор тижневика «Коментарі:»
Акредитація обов’язкова
Андрій Квятковський (050) 385 09 97