Працівники приймальних комісій скаржаться на незадовільний стан роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти – це автоматизована система збору інформації про абітурієнтів, які вступають до вищих навчальних закладів. В цьому переконують спостерігачі Громадської мережі ОПОРА, які сьогодні розпочали спостереження за вступною кампанією-2012.
Відтак, відповідно до Умов прийому, затверджених МОНМС, факт кожної подачі заяви в паперовій формі повинно заноситись до Єдиної державної електронної бази з питань освіти безпосередньо під час прийняття заяви. Наразі виконати цю норму навчальні заклади не можуть, переконують спостерігачі ОПОРИ.
Так, у одному з Вінницьких ВНЗ, сервер, на якому розміщується Єдина державна електронна база з питань освіти, не відповідає на жоден надісланий запит.
У Дніпропетровську, Харкові та Вінниці працівники приймальної комісії скаржаться на невідповідність балів у сертифікатах ЗНО, які подають абітурієнти, та тих, які ідентифікує ЄДЕБПО. Через помилки у Єдиній базі, результати відрізняються на 0,5-1 бал.
Також, у приймальних комісіях не можуть простежити кількість вишів, у які вступник подав документи.
Протягом першого дня вступної кампанії-2012 активісти ОПОРИ фіксували також дзвінки від абітурієнтів, які скаржились на функціонування електронної форми подачі документів. Так, за словами вступників, труднощі виникають ще на етапі реєстрації для заповнення заявки на вступ та при введенні особистих даних до анкети.
Відтак, ці технічні несправності унеможливлюють якісну та своєчасну роботу приймальних комісій та провокують утворення черг під час подачі документів.
Фото: PHL