Якщо супермаркет продав неякісний продукт, споживачеві варто вирішувати питання на місці, або скаржитись у контролюючі органи. Такі рекомендації надав експерт з питань якості та безпечності продукції АПК Асоціації “Український аграрний клуб” Олександр Вержиховський.
“В першу чергу потрібно намагатись вирішити питання безпосередньо в торгівельній мережі. Якщо вони не прислуховуються до ваших аргументів, тоді існують регіональні служби з питань захисту прав споживачів. Крім того, питанням якості продуктів опікується Державна ветеринарна та фітосанітарна служба”, – зазначив експерт.
За словами Вержиховського, скандали в супермаркетах у більшості випадків закінчуються на користь покупця.
“Ваші впевнені та сміливі дії в цьому випадку в 99% призведуть до того, що все ж таки адміністрація супермаркету піде на поступки. Потрібно бути впевненим у своїх правах”, – резюмував експерт.
Нагадаємо, нещодавно у Донецьку почався суд над активістами, які проводили рейди по виявленню в супемаркетах міста прострочених продуктів харчування. Мова йде про журналістів і блогерів, які оприлюднили факт наявності в торговельній мережі “Амстор” великої кількості продуктів з вичерпаним терміном придатності. Щоб довести, що товари на полицях супермаркету прострочені, активісти відривали з упаковки стікери, під якими були старі етикетки з уже вичерпаними термінами реалізації.
ТСН