ОСТАННІ НОВИНИ

За саботаж з кимсь у мерії доведеться розпрощатися – Гринда

Львівський портал

|

Виконавчі органи Львівської міської ради гальмують розробку
транспортної мережі міста, без якої, в свою чергу, неможливо провести тендери
на маршрутні перевезення пасажирів. Про це заявив у коментарі «Львівському
порталу» голова постійної депутатської комісії інженерного господарства,
транспорту та зв’язку Львівської міської ради свободівець Іван Гринда.

За його словами, фахівці «Львівської політехніки»
розробляють транспортну мережу, починаючи з листопада минулого року. Вона
необхідна, оскільки місто закуповує нові великі автобуси й треба чітко
розуміти, на яких маршрутах їх варто ввести, а де віддати перевагу автобусам
менших габаритів. Як пояснюють у мерії, власне через те, що немає транспортної
мережі, не проводяться тендери на визначення операторів перевезень. Однак із
впровадженням транспортної мережі у міській раді не поспішають. Як стало відомо
учора на сесії Львівської міськради, уже розробкою документу займається не
«Львівська політехніка», а німецька компанія. 

«Посилаючись на те, що немає транспортної, вже було
відмінено два тендери. Ми досі не можемо заплатити 45 тисяч «Львівській
політехніці» за вже виконану роботу, а зараз з’являється «Луїс Бергер». Не
виплачують нашим фахівцям, мотивуючи, що йде співпраця з німецькою фірмою, за
міфічні кредитні кошти. Але німці нічого безкоштовно нам не зроблять. Тут нема
ілюзій, за все в житті треба платити. Схоже на те, що йде блокування з боку виконавчих
органів, йде певний саботаж. Робиться все для того, щоб не було цієї схеми, без
якої неможливо проводити тендерів. Відповідно, є незадоволення перевізників, є
протест прокуратури на це. Ситуація дуже недобра. У мене є інформація, що за
цим безпосередньо міський голова», – зазначив І.Гринда.

Реклама партнерів

Він додав, що буде робити все, аби дізнатися, хто ж саме
винен у тому, що справу з транспортною мережею затягують. «Будемо подавати депутатські
запити, ставити питання про відповідальність чиновників своїм посадам. Є перший
заступник міського голови пан Синютка, який володіє всією ситуацією у Львові.
Він на всіх нарадах присутній. Також я публічно поцікавився на сесії у міського
голови, в чому є проблема. Почекаємо на відповідь», –  заявив депутат.

За його словами, подібної ситуації з перевезеннями немає в
жодному іншому українському місті. Термін дії угод на перевезення минув уже у
всіх перевізників Львова. Нових угод без проведення тендерів не підписується.
«Три роки не проводилися тендери на перевезення пасажирів. Маршрутники їздять
незаконно. Зараз є маса звернень громадян: за паління, хамство, за те, що
пільговиків не хочуть возити, але вплинути ми не можемо, бо вони поза законом.
Ми могли б карати розірванням угод, але ж угод не має. Ось у чому парадокс. Усе
відбувається у ручному управлінні. Ми мусимо спонукати виконавчі органи до дій.
Адже на сьогодні немає начальника управління транспорту, тільки виконувач
обов’язків – звідси такий стан речей. Немає начальника управління інженерного
господарства, начальника управління капітального будівництва. Зараз будуємо до Євро,
а начальників – нема. Про яке господарство йдеться? Керує усім міський голова й
він хоче встигнути все і всюди. Зокрема й маршрутками покерувати… Побачимо. Можливо,
треба буде найближчим часом прощатися з кимсь», – наголосив Іван Гринда.

Не зміг спрогнозувати коли з’явиться транспортна мережа й
перший заступник мера Олег Синютка. Також він не втішив повідомленням про
нового начальника управління транспорту. «Я на сьогоднішній момент не бачу
кандидатури на начальника управління транспорту», – заявив О.Синютка.

 

Нагадаємо, два тижні тому, 15 березня, на нараді
представників виконавчих органів, депутатів та перевізників було задекларовано,
що транспортна мережа буде розроблена фахівцями «Львівської політехніки» до 30
квітня. Тоді ж чиновники мерії обіцяли підписати договір із НУ «ЛП» на розробку
мережі впродовж тижня. На цій нараді був присутній і О.Синютка, який запевнив,
що вникне у ситуацію й вирішить її.

На
розробку маршрутної мережі у бюджеті закладено 100 тисяч гривень.

За
словами президента Асоціації «Львівський пасажирський транспорт»  Романа
Лободи, 90% усіх маршрутних перевезень працюють поза законом, оскільки останній
конкурс на маршрутні перевезення був проведений ще у 2007 році. Термін
останнього договору закінчується 11 квітня 2011 року.

Усередині
січня цього року в мерії казали, що нова транспортна мережа буде підготовлена
не пізніше квітня 2011р.

«У
квітні ми повинні мати нову транспортну мережу, після цього ми можемо швидко
провести усі конкурси, підписати на п’ять років з перевізниками угоди і
вимагати виконання тих умов, які будуть передбачені угодою. А це – і культура
поведінки, і вигляд, і перевезення», – сказала директор міського департаменту
житлового господарства та інфраструктури Наталія Павлюк.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.