ОСТАННІ НОВИНИ

Для обслуговування мешканців використовуватимуть «універсами послуг»

Львівський портал

|

У Львівській міській раді затвердили
Концепцію покращання надання публічних послуг мешканцям. Вона передбачає
можливість отримати будь-яку послугу міської ради у найближчому до місця
проживання особи єдиного офісі. Про це повідомляє прес-служба Львівської
міської ради.

Загалом Концепція пропонує створення
«універсамів послуг», так званих офісів для громадян, через які можна
залагодити всі питання, з якими звертаються мешканці до міської влади у
максимально зручний для них час та спосіб.

«Орієнтація на замовника – головний
принцип, який став основою Концепції. Зручне розташування офісів, через які
надаються послуги, безперешкодне отримання інформації, також через мережу
Інтернет, гнучкі графіки роботи, облаштування залів для обслуговування
мешканців, привітний і фаховий персонал та належне технічне забезпечення,
навчання персоналу – це те, що впроваджується в рамках реалізації Концепції», –
повідомила начальник адміністративно-господарського управління Львівської
міської ради Валентина Бартошик.

Важливим аспектом «універсаму послуг» є
зведення «затяжних» процедур до одного звернення з боку заявника. Наприклад, якщо
мешканцю потрібно отримати послугу, яка складається з декількох етапів чи
потребує долучення висновків інших підрозділів міської ради, то це має
відбуватися без участі самого заявника. Одне звернення – одне рішення.
Користуючись інформаційними технологіями, мешканець лише відстежує, на якому
етапі перебуває його звернення. Сьогодні така практика ефективно працює в
містах Німеччини, Польщі та в інших європейських країнах.

Реклама партнерів

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.