Українське державне підприємство поштового зв`язку
(Укрпошта) випустило одну художню марку
та п’ять немаркованих конвертів, спеціально розроблених до Євро. Про це у
коментарі Інформаційному центру «Україна-2012» повідомив генеральний директор
підприємства Євген Заяць.
«Першу художню поштову марку «Назустріч «Євро-2012» Укрпошта
виготовила у грудні 2007 року. Згодом, у лютому 2009 року випустили художній
немаркований конверт «Донбас Арена Донецьк». А у 2010 році – конверти,
присвячені містам-господарям Євро –
Києву, Львову, Харкову та Донецьку», – сказав він.
За словами Євгена Зайця, до чемпіонату також планується
випустити серію художніх поштових конвертів «Україна – футбольна країна». Ескізами
до них стануть роботи восьми переможців конкурсу дитячих малюнків, який провела
Укрпошта.
Конкурс проходив з 15 жовтня 2010 по 15 січня 2011 серед
дітей до 14 років. Діти в довільній графічній чи живописній техніці малювали
своє бачення футбольної України.
Нагадаємо, Укрпошта як національний оператор поштового
зв’язку має виключне право на випуск знаків поштової оплати – марок, маркованих
конвертів та карток в Україні.
Інформаційний центр «Україна-2012»
Львівський портал