ОСТАННІ НОВИНИ

З початку року у мерію надійшло 244 електронних звернень від львів’ян

Львівський портал

|

Мешканці Львова оцінили комфортність послуги звернення в
мерію через інтернет. Про це свідчать статистичні повідомляє прес-служба
Львівської міської ради.

Так, за минулий рік у Львівську мерію надійшло 1 239
звернень, а вже від початку року – 244 електронні листи.

«Згідно з розпорядженням міського голови, у нас є дуже
обмежені терміни для реагування на звернення. І хоча електронний тип звернень
не підпадає під дію Закону України «Про звернення громадян», але ми визначили
пріоритет – львів’яни повинні мати можливість отримувати інформацію у максимально
зручний для них спосіб, і електронне звернення є одним з найпростіших і
найзручніших на сьогодні способів комунікації», – розповіла керівник
адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.

Актуальними питаннями, які порушуються у е-зверненнях, є
незадовільне надання транспортних послуг, в тому числі і приміськими
автобусами, питання проведення капремонту (включення в список або скарги на
неякісно проведений ремонт підрядною організацією), питання зарахування на
облік закріплення житла (квартирна черга), питання молодіжного кредитування,
встановлення автономного опалення, умов участі у програмі «Доступне житло».

Нагадаємо, в рубриці «Електронне звернення» можна також
записатися на прийом до міського голови Львова.

Електронна  адреса:
http://www.city-adm.lviv.ua/for-citizen/faq/garacha-linija-mista

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *