ОСТАННІ НОВИНИ

На Львівщині у сфері послуг 86% суб’єктів господарювання працюють з порушеннями

Львівський портал

|

Протягом 2010 року у Львівській області працівники
управління у справах захисту прав споживачів у Львівській області перевірили 2 тис 128 підприємств торгівлі, ресторанного
господарства, послуг та реклами різних форм власності щодо дотримання
законодавства у сфері дотримання прав споживачів. У 87% виявлено порушення
вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів. Така цифра була озвучена
на сьогоднішній селекторній нараді з головами райдержадміністрацій, районних
рад та міськими головами міст обласного значення за участю керівників
територіальних органів центральних органів виконавчої влади та керівників
структурних підрозділів облдержадміністрації. Про це повідомляє прес-служба
ЛОДА.

«Управління у справах захисту прав споживачів спільно з
Львівською ОДА, Львівською облрадою, організаціями, які представляють права
споживачів, підприємців, має завершити розробку обласної програми захисту прав
споживачів. Додам, що управління має посилити свою роботу, щоб кожен громадянин
відчував захист своїх інтересів купуючи той чи інший товарі, чи отримуючи
будь-яку послугу», – наголосив голова Львівської ОДА Михайло Цимбалюк.

З 1 тис 721 перевірених підприємств торгівлі та ресторанного
господарства у 1 тис 509 – виявлено 2 тис 620 різних видів порушень, а саме:
продаж товарів без відповідних супровідних документів – 838; реалізація
товарів, які не відповідають вимогам нормативних документів – 504; обман
покупців – 31; відсутність своєчасної та повної інформації – 1 тис 218.

Із перевірених 307 суб`єктів господарювання, які здійснюють
свою діяльність у сфері послуг, у 263 із них (або 86%) виявлено 406 порушень, в
тому числі: 162 – відсутність своєчасної та повної інформації, 33 – порушень
обумовлених строків виконання замовлень або умов договору, 9 – надання послуг
без відповідних супровідних документів, 3 – реалізація послуг без видачі
розрахункового документу, що засвідчує факт надання послуг, тощо.

Під час розгляду звернень громадян, які стосувалися порядку
та якості надання житлово-комунальних послуг суб`єктами господарської
діяльності встановлено, що основними порушеннями прав споживачів є: неякісне
надання житлово-комунальних послуг, незадовільні стани фасадів та покрівель
будинків, відмова житлово-комунальних підприємств проводити перерахунки по
зменшенню оплати за житлово-комунальні послуги, коли послуги передбачені в
договорі не надавалися, або надавалися не в повному обсязі.

За результатами звернень громадян тільки в IV кварталі 2010
року було відремонтовано шість покрівель будинків, покращено надання
житлово-комунальних послуг в 14 будинках, проведено перерахунки за неякісно
надані житлово-комунальні послуги, послуги з теплопостачання, водопостачання та
водовідведення, електропостачання та газопостачання у 17 випадках.

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *