Проект «Таємний клієнт» проводить телефонний моніторинг ЛКП. Суть перевірок полягає в тому, щоб проаналізувати, як директори комунальних підприємств відповідають на телефонні дзвінки львів’ян, повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
«У львівські ЖЕКи зателефонували таємні клієнти. В рамках попередніх перевірок ЖЕКів, до них заходили учасники проекту, які зверталися з певними комунальними проблемами за наперед задуманим сценарієм. Одночасно з цим, таємні клієнти оцінювали також і рівень комфорту в комунальних підприємствах. Цього ж разу волонтери телефонували в ЛКП та цікавилися алгоритмом вирішення проблем. Увагу звертали на доступність, ввічливість, компетентність та стиль розмови директорів комунальних підприємств», – розповів координатор проекту Олег Пилипенко.
Перевірки 12 ЛКП у різних районах міста показали, що третина керівників розмовляють з мешканцями з порушеннями, зокрема, проявляють роздратованість, неввічливість, та, у деяких випадках, некомпетентність.
З директорами ЛКП, які допустять найбільше порушень, буде проведено семінар щодо стандартів спілкування з мешканцями, а також у ЛКП передадуть спеціальну наклейку, у якій йдеться про правила якісної комунікації.
Львівський портал