ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові зростає кількість зіткнень трамваїв та тролейбусів з автотранспортом

Львівський портал

|

Минулого тижня за одну добу працівники відділу безпеки руху ЛКП «Львівелектротранс» зафіксували чотири зіткнення трамваїв і тролейбусів  з автотранспортом. У комунальному підприємстві кажуть, що подібних випадків не бракує, але такого рекорду учасники дорожнього руху давно не встановлювали. Останнім часом спостерігається тенденція до збільшення кількості зіткнень з автотранспортом. У березні зафіксовано 8 зіткнень, у квітні – 12. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.

«Автотранспортники забули правило, згідно з яким трамвай на нерегульованому перехресті незалежно від напрямку його подальшого руху має переваги перед нерейковими транспортними засобами, що наближаються до нього по рівнозначній дорозі. Найчастіше зіткнення з електротранспортом відбуваються саме з цих причин. Нехтують водії авто і правилами дотримання бокового інтервалу в процесі обгону трамвая в кривих. На жаль, не завжди об’єктивно оцінюють обставини дорожніх пригод працівники Державтоінспекції. Про упереджене ставлення працівників ДАІ до електротранспортників свідчить і пригода у квітні на вулиці Степана Бандери.  Незважаючи на те, що всі обставини вказували на вину власника автомашини, представники державтоінспекції намагалися звинуватити у зіткненні водія трамвая. У результаті виникнення спору рух електротранспорту було затримано на 2 години 10 хвилин – працівники ДАІ у відповідь на незгоду з висунутими водію трамвая звинуваченнями упродовж тривалого часу вперто не дозволяли відновити рух електротранспорту. У даний час справа знаходиться на розгляді у Шевченківському районному суді і ми сподіваємося на винесення судом об’єктивного рішення», – розповів начальник відділу безпеки руху ЛКП «Львівелектротранс» Іван Гелетій.

Найчастіше  зіткнення відбуваються на вулицях Городоцькій, Княгині Ольги, Вітовського, Дорошенка, на перехрестях Митна–Личаківська та Промислова–Липинського. «Очевидно, щоб надалі  уникати подібних дорожних пригод, працівникам ДАІ все ж не завадило б на цих ділянках руху посилити контроль», – додав Іван Гелетій.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *