ОСТАННІ НОВИНИ

«Єдине вікно» реформують у Центр обслуговування мешканців

Львівський портал

|

У «Єдиному вікні» Львівської міської ради проводять зміни для покращення обслуговування мешканців. У цьому працівникам міської ради допомагають самі відвідувачі. Про це повідомляє прес-служба ЛМР.

Зокрема, ще у квітні у відділі адміністративних послуг розпочали проводити візуальні зміни. У вестибюлі відділу встановили міський телефонний зв`язок для відвідувачів, перенесли сенсорний екран, з якого можна довідатися про адміністративні послуги та інформацію про роботу Львівської міської ради. Також облаштували куток очікування для відвідувачів. Залишити свої побажання чи відгуки мешканці можуть у скриньці пропозицій або безпосередньо волонтерам чи працівникам.

Для вивчення громадської думки про якість обслуговування серед відвідувачів проводять соціологічне опитування. Мешканцям, які приходять у відділ, пропонують анонімно заповнити анкети і відповісти на запитання про доступність і точність інформації, ввічливість та доброзичливість працівників, чистоту приміщення, проблеми, які виникають при зверненні та інше.

«Одним із важливим напрямів у роботі відділу є налагодження діалогу між мешканцями та міськими посадовцями. Окрім прийому звернень громадян, ми розпочинаємо масштабну інформаційно-роз`яснювальну кампанію, спрямовану на зменшення проблемних питань мешканців», – повідомила начальник відділу адміністративних послуг ЛМР Леоніда Кулинич. 

Реклама партнерів

Зміни у центрі обслуговування мешканців допомагає впроваджувати управління внутрішньої політики. «Прийшовши у міську раду, мешканці найчастіше першими зустрічають посадовців з "єдиного вікна". Саме тут вони мають отримати усю необхідну їм інформацію та першу допомогу у вирішенні їхньої проблеми. Протягом останніх місяців ми вивчали, як працюють такі центри у інших містах, і запозичували позитивний досвід. Перший етап реформування – це візуальні зміни, наступним буде зміна самої логістики роботи цього відділу»,  – зазначила керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

У «Єдиному вікні» Львівської МР мешканцям допоможуть написати заяву, ознайомлять з переліком документів, які необхідно долучити до заяви, нададуть консультацію з усіх питань, віднесених до компетенції міської ради. Працює «Єдине вікно» з 8.00 години.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.