ОСТАННІ НОВИНИ

Замість гудків ­- корисна інформація

Львівський портал

|

Зателефонувавши на «гарячу лінію» міського голови або диспетчерську службу  міської ради, мешканці можуть отримати корисну інформацію, чекаючи на з`єднання, передає прес-служба міської ради. Таке нововведення запровадили на випадок, коли консультант приймає звернення по іншій лінії і не можу підняти слухавку.

Центральна міська диспетчерська служба працює цілодобово. На телефонні дзвінки відповідають два оператори. Іноді трапляється, що в один час телефонує декілька мешканців. Раніше в такій ситуації, людині, яка чекала на відповідь диспетчера потрібно було слухати довгі  телефонні гудки. Сьогодні ж мешканець отримує корисну інформацію – телефони  гарячих ліній міських комунальних служб. Тож, таким чином, навіть особисто не поспілкувавшись з диспетчером , мешканець зможе дізнатися куди варто звернутися з проблемою.

«Це один із кроків в рамках реформування міської диспетчерської служби. У найближчих планах – збільшення кількості диспетчерів, передача звернень у ЖЕКи електронною поштою та прийом звернень мешканців електронною поштою», – розповіла керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова. 

За добу до міської диспетчерської служби надходить близько п`ятсот дзвінків від мешканців Львова.

Телефони Центральної міської диспетчерської: 297-59-11

Гаряча лінія міського голови: 297-59-11

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *