Зателефонувавши на «гарячу лінію» міського голови або диспетчерську службу міської ради, мешканці можуть отримати корисну інформацію, чекаючи на з`єднання, передає прес-служба міської ради. Таке нововведення запровадили на випадок, коли консультант приймає звернення по іншій лінії і не можу підняти слухавку.
Центральна міська диспетчерська служба працює цілодобово. На телефонні дзвінки відповідають два оператори. Іноді трапляється, що в один час телефонує декілька мешканців. Раніше в такій ситуації, людині, яка чекала на відповідь диспетчера потрібно було слухати довгі телефонні гудки. Сьогодні ж мешканець отримує корисну інформацію – телефони гарячих ліній міських комунальних служб. Тож, таким чином, навіть особисто не поспілкувавшись з диспетчером , мешканець зможе дізнатися куди варто звернутися з проблемою.
«Це один із кроків в рамках реформування міської диспетчерської служби. У найближчих планах – збільшення кількості диспетчерів, передача звернень у ЖЕКи електронною поштою та прийом звернень мешканців електронною поштою», – розповіла керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.
За добу до міської диспетчерської служби надходить близько п`ятсот дзвінків від мешканців Львова.
Телефони Центральної міської диспетчерської: 297-59-11
Гаряча лінія міського голови: 297-59-11
Львівський портал