В центральній частині Львова розпочалася боротьба із вибоїнами. Міська влада вкотре намагається покращити стан львівських доріг з допомогою ямкових ремонтів. Щоправда, латають діри у дорогах центральної частини Львова не звичайним асфальтом, гарантійний термін якого становить мінімум п ’ ять років, а з допомогою холодного асфальту. Останній, за словами заступника голови Галицької райадміністрації Романа Стецьківа, втричі дорожчий за звичайний, а його гарантійний термін становить аж (!) один рік.
Як повідомив Роман Стецьків, протягом 2007 року на ямкові ремонти доріг у центральній частині Львова витратили близько 50 тонн холодного асфальту. Цього року на ямкові ремонти з допомогою холодного асфальту у Галицькому районі Львова передбачено витратити не менше 100 тисяч гривень. Одна тонна холодного асфальту коштує півтори тисячі гривень.
Роман Стецьків переконує, такі витрати є виправданими, адже на першому місці – боротьба з ямами та комфорт для автомобілів львівських водіїв. Перевага холодного асфальту, за словами пана Стецьківа, те, що його можна класти в доволі прохолодну суху погоду при температурі повітря не нижче мінус 5 градусів за Цельсієм, тоді як звичайний асфальт кладуть при температурі не нижче плюс 10 градусів за Цельсієм. Крім цього, автомобілі можуть їхати по щойно покладеному холодному асфальту.
Натомість львівські водії таку боротьбу міської влади із вибоїнами оцінюють доволі критично. Вони, зокрема, нарікають, що латання дір у дорогах подекуди не витримує і двох тижнів інтенсивної їзди, а після того, як на місці ямкового ремонту знову утворюється вибоїна, то за своїми розмірами вона стає значно більшою, глибшою і не безпечнішою, ніж до злощасного ремонту. Латання вибоїн львівські водії називають не інакше, як звичайним відмиванням грошей з міського бюджету.