В рамках Міжнародного інвестиційного форуму «Євро-2012: Україно, вперед», що проходить у Львові, відбувається конференція з питань розвитку місцевого туризму під назвою «Формування туристичного бренду», передає прес-служба міської ради.
Зокрема, під час конференції піднімалися питання бренду Львова, що таке бренд взагалі та елементи бренду Львова зокрема.
Заступник міського голови з гуманітарних питань Василя Косів представив Львів так: «Львів – це мультикультурне місто, місто кави та солодощів, Львів – місто – бандерівське, націоналістичне, чи як кажуть Львів – Бандерштадт. Львів’яни бережуть народні традиції, Львів – це «Книгбург», тобто нове обличчя місту додає форум видавців».
Він зазначив, що Львову потрібна інфраструктура, туристичний продукт та продуманий маркетинг. А також зазначив, що якщо форум має гасло «Україно – вперед!», то Львову потрібен лозунг «Львове – вперед!»
Олена Дерев’янко, віце-президент Української ліги зі зв’язків з громадськістю та керуючий партнер одного з провідних вітчизняних «піар»-агентств PR-Service розповіла про організаційний механізм керування іміджем регіону як місця відпочинку, ефективну взаємодію суб’єктів підприємництва та органів влади у цій області. Також виступив з доповіддю Андрій Константінов, директор компанії Mint на тему його виступу «Destination Branding та його візуальна складова: процес розробки та світові приклади».