ОСТАННІ НОВИНИ

Експерти знайшли провину казахів у «фосфорній аварії»?

|

Причиною «фосфорної» аварії на залізниці у Львівській області став незадовільний стан цистерн і правил перевезення небезпечних вантажів, зокрема фосфору. Про це під час прес-конференції у вівторок заявив член незалежної експертизи з «фосфорної» аварії, доктор технічних наук Сергій Мямлін, передає «proUA».

«Експерти дійшли до висновку, що в десятій по ходу цистерні потяга були несправності, зокрема у запобіжно-випускному клапані, а також недостатня кількість води в цистернах, що призвело до перегріву, при цьому створилися умови для ненормального перевезення фосфору», – сказав Мямлін.

За його словами, відповідальність за аварію лежить на казахському підприємстві, якому належать дані цистерни.

Мямлін також повідомив, що експертиза проводилася на замовлення «Укрзалізниці» та Львівської залізниці.

Нагадаємо, міністр транспорту та зв’язку Микола Рудьковський з посиланням на дані попередньої технічної експертизи, проведеної фахівцями Мінтрансзв’язку, заявив учора, що аварія на залізничному переїзді у Львівській області, котра призвела до витоку жовтого фосфору, сталася через порушення правил його навантаження та несправності цистерни.

У зв’язку з цим він підкреслив, що «є пакет питань до вантажовласника – казахської компанії». За даними міністра транспорту України, причин аварії, за які несли б відповідальність працівники «Укрзалізниці», не виявлено.

Директор «Казфосфату» Кайрат Шотбаков назвав докори на адресу своєї компанії безпідставними.

26 липня прес-служба «Залізниць Казахстану» поширила заяву про те, що причиною аварії цистерн із фосфором є ремонт залізничних колій, що проходив у день проходження вантажу на ділянці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *