З метою налагодження оперативного зворотного зв’язку зі споживачами у «Львівводоканалі» запроваджена «інформаційна лінія», передає прес-служба міської ради.. Відтепер, зателефонувавши за номером 245-92-18, абоненти зможуть одержати консультації з усіх питань, пов’язаних із діяльністю підприємства.
Зокрема, можна буде з’ясувати, чи є борги за послуги з водопостачання та водовідведення, дізнатися про прилади обліку води, тарифи на послуги, отримати відповіді з приводу оформлення пільг чи субсидій.
Інформаційна лінія працюватиме щодня з 8.00 до 13.00 год. та з 14.00 до 17.00 год. (з 10 хвилинною технічною перервою наприкінці кожної години, наприклад, о 8.50, 9.50 і т. д.). Для того, щоб одержати інформацію про нарахування оплати за послуги з водопостачання та водовідведення абоненту необхідно буде назвати номер особового рахунку.