За перший тиждень роботи на “гарячу” телефонну лінію міського голови зателефонували 140 громадян. Найчастіше мешканці хотіли повідомити мера про проблеми комунального характеру: бездіяльність ЖЕКів, аварійні ліфти та погане водопостачання. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
„Також мешканців турбують питання стану доріг на проспекті Червоної Калини і на вулиці Вернадського, незаконне встановлення кіосків і загромадження території призначеної для руху пішоходів”, – розповіла диспетчер „гарячої” лінії Наталя Іванова.
За даними прес-служби, інформацію, отриману на „гарячій” лінії, оперативно передають меру міста. Сам міський голова Андрій Садовий заявляє, що така проінформованість дозволяє йому краще спланувати свій робочий день.
Хто й досі не зателефонував на гарячу лінію міського голови, має нагоду це зробити за номером 297-59-99 та поспілкуватися з диспетчерами Наталією Івановою та Людмилою Феник.