842 мешканці Львівщини звернулися протягом п’ят и місяців 2006 року до відділу розгляду звернень споживачів ВАТ «Львівгаз». Відтак цього року п рацівники відділу виріш или питання з 57 звернень. Про це повідомила прес-служба ВАТ “Львівгаз”.
Як розповів начальник відділу розгляду звернень споживачів Руслана Музя, найчастіше споживачі просять нас провести перерахунок у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих за своєю адресою осіб, крім цього споживачі просять зняти нарахування за спожитий газ на особу, яка вибула з місця проживання півроку-рік тому.
Наступним питанням, з яким найчастіше звертаються споживачі до ВАТ «Львівгаз», є порядок проведення нарахування платежів за газ, що використовується для підігріву води, в періоди коли відсутнє централізоване гаряче водопостачання. Поступають також звернення від абонентів щодо невідповідності фактичних показників газового лічильника показникам, зазначеним у квитанції на оплату за газ. Це стається, оскільки споживачі не подають наприкінці кожного місяця до абонентських служб своїх районів фактичні показники лічильників.